رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
رسول ترک آزاد شده امام حسین (ع)
امتیاز دهید
5 / 5
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 6 رای
کتابی را که پیش رو دارید سرگذشت و ماجرای مردی عاشق و شیداست. مردی که بسیاری از حالتهای جذبه و شوریدگی هایش همچنان در حافظه و سین هی بسیاری از بازاریها و مردمان قدیمی و پا به سن گذاشته تهران باقی و زنده است. مردی که یادش و خاطره اش هنوز از سر زبانهای بسیاری از اهالی محله های قدیمی تهران به خصوص محله های اطراف بازار تهران نیفتاده است. در این سال که سال 1379 هجری شمسی است و این نوشتار برای اولین بار به چاپ می رسد هنوز مردها و زنهای زیادی را می توان پیدا کرد که همچنان صورت و چهره ی مردی را در یاد و در ذهن دارند که در روزهای تاسوعا و عاشورا فقط مشاهده ی حالت و قیافه ی او هر بیننده ای را منقلب و محزون و گریان می کرد. آن مرد، عاشقی بود که بر حسب ظاهر تمرین عشق نکرده بود. او عارفی بود که سیر و سلوک نکرده بود. او واصلی بود که ریاضت نکشیده بود. شاید برای بعضیها باور کردنی نباشد اما او توبه کننده ای بود که به یکباره عاشقی دلسوخته شده بود. او به یکباره عبدی متقی و پرهیزگار و انسانی مهذب و نمونه و مثال زدنی شده بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ehsoltan
ehsoltan
1392/08/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رسول ترک آزاد شده امام حسین (ع)

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سرگذشت توابین عاشق که واقعا ره صد ساله را یک شبه طی کردند بسیار شنیدنی است . سر سلسله اینان حر ابن یزید ریاحی است که راه را بر امام عاشقان بست و اولین کسی بود که پس از عاشق شدن در رکاب امام به شهادت رسید . حر پرچمی را دست گرفت که تا ابدیت نمی افتد یعنی تا زمانی که بیدار شدن وجود داشته باشد . یعنی تا زمانی که کشش دیوانه کننده عشق حلاوت داشته باشد . اینان سوزش استخوان سوز عشق را با همه عافیت دنیا عوض نمیکنند.
عاشقی را که چنین باده شبگیر دهند .
کافر عشق بود گر نشود باده پرست.
رسول ترک آزاد شده امام حسین (ع)
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک