رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جین ایر
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 49 رای
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 49 رای
✔️ کتاب Jane Eyre (جین ایر)، معروف‌ترین اثر شارلوت برونته درباره‌ی دختر یتیمی است که تنها دارایی‌اش چند فامیل بداخلاق و تحصیلاتش است. او موسیقی، نقاشی و فرانسه درس می‌دهد. محبوبیت جین ایر بخاطر ملودرام بودن داستان و کندوکاوی پرهیجان و تاثیر جین ایر بود.
در داستان جین ایر می‌خوانید که تنها چیزی که به یاری این دختر تنها می‌آید؛ تحصیلات و ذهن خلاقش است. این وضعیت تاسف‌بار و غم‌انگیز، زمانی طولانی از بخش‌های اول رمان را در برمی‌گیرد. جین ایر بسیار زود پدر و مادرش را از دست می‌دهد و پس از آنکه ایام کودکی را در پرورشگاه دلگیر لوود سپری می‌کند، به عنوان مربی به خانه روچستر میرود. آقای روچستر پس از اندک زمانی شیفته جین می‌شود. ولی جین درست وقتی که می‌خواهد با او ازدواج کند، متوجه می‌شود که او قبلاً ازدواج کرده و همسر او که حالا دیوانه است در طبقه بالا همان خانه زندگی می‌کند.
جین که دل شکسته می‌شود از خانه می‌گریزد و کشیشی با خواهرانش او را بیهوش می‌یابند و از او نگه داری می‌کنند و کشیش کم کم به جین علاقه‌مند می‌شود، ولی شبی (در ذهن خود) صدای راچستر را می‌شنود، سپس به دنبال او می‌رود و می‌فهمد که همسر دیوانه راچستر خانه را آتش زده و راچستر درحال نجات دادن او بینایی خویش را از دست داده است. سرانجام جین نزد راچستر می‌رود و با وی ازدواج می‌کند و آنان صاحب یک پسر می‌شوند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ayrin_68
ayrin_68
1392/08/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جین ایر

تعداد دیدگاه‌ها:
12
اولین رمانی که خوندم، این کتاب خیلی برام خاطره انگیزه. :x
جین دختربچه ای با تمام غرورها وترس ها وشیطنت های مخصوص حال خودش ،که حسش رادرپشت پرده نبایدها پنهان نمی کند در زیر خوی قویش هنوز دختربچه ای آسیب پذیر نهفته است.
کودکی که در برابرنگاه وقلب تهی اطرافیان قواعد خودش را عمل میکندو بیگانه های آشنا نام اطرافش را ،براساس میزان محبتی که به دارند اولویت بندی میکند کودکی که اندکی محبت قلبش را روشن می کند.گاهی محبت می تواند قدرتی آنچنان باورنکردنی داشته باشد که بسیاری از سنگ بناهای کج را تا ثریا زیبا کند.
گاهی توصیف ها وتفسیرهای نویسنده تا آستانه بی حوصلگی خواننده پیش میرود ولی درست درلحظه ی که داستان حالت یکسان به خود میگیرد یک اتفاق به نرمی وارد داستان می شود.بعضی قسمت ها هم کمی قابل پیش بینی است و خواننده هر دم انتظار شکل گیری یک عشق را انتظار میکشد ولی داستان جذابیت خود را ازدست نمی دهد.آنقدر که خواننده گویی درپی خواهش های آقای روچستر به جین ،با وی همراه و هم صدا میشود و عاقبت آقای روچستر شاید بیشتر ذهن را درگیر خود می کندو احساسات را درگیر خود میکند. و درانتها انچه باقی می ماند لبخند رضایتی ست که انسان ازخواندن رمان پشیمان نیست.:-)
ببخشین من عضو جدیدم میشه بگین چطور باید یه کتابو به قفسم اضافه کنم؟؟؟:stupid::stupid::stupid::stupid:
یکی از مترجمین خوب اقای رضایی است که انتشارات نی خیلی از کتب برونته ها را چاپ کرده و خوشبختانه در بازار فعلی نیز موجود می باشد.
این ترجمه از کتاب فوق العادس
همینو توصیه می کنم
این کتاب عالیه... چه برای نوجوان ها و چه برای غیر نوجوان ها...;-)
واقعا عالیه.پیشنهاد می کنم حتما بخونید.اولش ممکنه یه مقدار خسته کننده باشه ولی از وقتی ماجرای اصلی شروع میشه دیگه نمیشه کتابو زمین گذاشت.دوست داری تا اخرشو بخونی ببینی چی میشه.
کتابهای بدرد بخورتان امکان دانلود ندارد چرا :stupid:
خواهش دوستان یه مترجم خوب واسه این کتاب معرفی کنین
جین ایر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک