رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
برف بهاری
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 19 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 19 رای
✔️ برف بهاری اولین بار سال 1969 منتشر شد و سال 1972 با عنوان «spring snow» به انگلیسی برگردانده شد. این کتاب جلد اول از چهارگانه‌ای است که یوکیو می‌شیما نوشته است. «runaway horses»، «the temple of dawn» و «the decay of angel» نام جلدهای بعدی این چهارگانه است.
یوکیو می‌شیما در این کتاب مناسبات میان طبقات مختلف جامعه‌ی اشراف ژاپن را در قالب داستانی عاشقانه بیان کرده است. داستانی پر از توصیفات لطیف و تا حدی کش‌دار که تا حد زیادی فقط در فرهنگ ژاپنی قابل‌درک است. این کتاب در سراسر جهان ترجمه و منتشرشده است.

برف بهاری نخستین قسمت از رمان چهارگانه نهایی میشیما است. کییوآکی پسر زیبا و اشراف زاده ای است که در خانواده پولدارر ماتسوگائه متولد شده است. خانواده آیاکورا خانواده ای از نظر اجتماعی بالا ولی از نظر مادی فقیر است و پدر کییوآکی او را به نزد آیاکورا ها می فرستد تا موقعیت اجتماعی آنها برای او مفید واقع شود. این خانواده دختری بسیار زیبا به نام ساتوکو دارد. این دختر و پسر عاشق هم می شوند ولی به گونه ای عجیب پسر از یک سو شدید عاشق دختر است ولی از سوی دیگر به نوعی مقاومت کرده و حس نفرت هم دارد. دختر عاشق اوست ولی سعی در حفظ غرورش را هم دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ebne arabi
ebne arabi
1392/08/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی برف بهاری

تعداد دیدگاه‌ها:
2
اینو پیشنهاد می کنم ببینید. حتما میشیما براتون جذاب میشه
http://www.imdb.com/title/tt0089603
بعد از کتاب اسبهای لگام گسیخته این دومین اثر نویسنده سنت گرای ژاپنی یوکیو میشیما است که در کتابناک قرار گرفته نکته بارز در مورد این نویسنده مرگ دلخواه ایشان بوده که بنا به سنت ژاپنی ها هاراگیری(انتقاد به وضعیت موجود با دراندن شکم شخص) کرد
برف بهاری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک