رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
در بلورین بطری
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 21 رای
نویسنده:
مترجم:
خسرو سمیعی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 21 رای
✔️ کتاب در بلورین بطری نام یک رمان پلیسی و معمایی از موریس لبلان می باشد که روایتگر یکی دیگر از ماجراهای آرسن لوپن، نجیب زاده دزد فرانسوی است. این رمان ابتدا به صورت سریالی از سپتامبر تا نوامبر 1912 در مجله فرانسوی Le Journal منتشر شد و بلافاصله پس از آن بصورت کتاب چاپ گردید. موریس لبلان این کتاب را با الهام گیری از رسوایی کانال پاناما (که در طول سالهای 1892 و 1893 در جمهوری سوم فرانسه اتفاق افتاد) و اقتباس ایده چیزی را در معرضِ دید پنهان کردن از داستان The Purloined Letter (به فارسی: نامه ربوده شده) اثر ادگار آلن پو، نوشت.

آرسن لوپن ماجراجوی فرانسوی در این داستان پلیسی با دشمن خطرناکی به نام دوبریک روبه‌رو است. دوبریک که نماینده مجلس و شخصیت بسیار با نفوذی است، اسراری در اختیار دارد که سرنوشت افراد بسیاری وابسته به آن است. وی با رذالت تمام از آن اسرار برای منافع خویش سود می‌جوید. یکی از قربانیان دوبریک زن جوانی است که زندگی و حیثیت او از طرف دوبریک به بازی گرفته شده است. لوپن برای نجات این زن و افراد دیگر، مبارزه‌ای پی‌گیر با دوبریک آغاز می‌کند و ....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ebne arabi
ebne arabi
1392/08/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در بلورین بطری

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سزی کتاب های دنباله دار آرسن لوپن خیلی زیباست مثل سری داستان های پوآرو و شرلوک هلمز
در بلورین بطری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک