رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شور زندگی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 23 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 23 رای
✔️ شور زندگی نام یک کتاب ادبی دربارهٔ زندگی ونسان ون گوگ است که توسط ایروینگ استون، نویسندهٔ اهل ایالات متحده آمریکا نوشته شده‌است.
کتاب حاضر (شور زندگی) که آمیختهٔ دلپزیری از افسانه و حقیقت است، سر گذشت زندگی ونسان ون گوگ را در قالب داستان عرضه می‌کند. با آنکه قسمت هائی از کتاب از روی تخیل پرداخته شده، می‌توان داشت که روح و جوهر واقعیت در آن گم نیست. ایروینگ استون، نویسندهٔ آمریکایی، با شکیبایی فراوان مدارک معتبر را دربارهٔ وان‌گوگ گردآورده، به همه نقاطی که اقامتگاه یا گذرگاه او بوده‌است، سفر کرده و وضع محل را ب چشم دیده‌است، با همهٔ کسانی که خاطره‌ای یا روایتی از زندگی نقاش هلندی داشتند، گفتگو نموده و کوشیده‌است تا حتی المقدور تصویری شبیه به اصل از ماجرای او به پردازد. نامه‌های ونسان به برادرش تئو ون گوگ منبع گرانبهایی برای پژوهش در حال اوست. این نامه‌ها نه تنها راهنمای صادقی برای وقوف به نحوهٔ زندگی و احساس و افکار او هستند، بلکه از نظر ادبی نیز خود شاهکار لطف و سادگی بشمار می‌رود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/08/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شور زندگی

تعداد دیدگاه‌ها:
4
شور زندگی یعنی خودت با انتخابهای خودت زندگی کنی و مسئولیت همشو بپذیری. جای این که با انتخابهای دیگرانی زندگی کنی که مسئولیتی در قبال انتخابهای تو نمیپذیرن.
سلام دوستان هست کسی که این کتاب رو تو آرشیو داشته باشه؟ ممنون میشم اگر بهم پیام بدید
ببین ونسان ! هیچ‌وقت در مورد هیچ‌چیزی نمی‌تونی کاملاً مطمئن باشی ، فقط باید شجاعتشو داشته باشی تا اون کاری رو که فکر می‌کنی درسته ، انجام بدی .
حتما بخوانید واقعا زیباست راجع به ارتباط بین انسانها وتأثیر انها بر زندکی
شور زندگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک