رسته‌ها
زیباترین روح پرستنده
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 194 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 194 رای
"زیباترین روح پرستنده"، ترجمه، "امام سجاد ، زین العابدین" است. نشان می دهد که اصطلاحات، کلمات و حتی صفاتی که ما برای بیان مفاهیم، معانی، عقاید و حتی شخصیت های بزرگ مذهبمان به کار می بریم، در تلقی امروز به گونه ای است و در تلقی نخستین اش به گونه ای دیگر. زیرا ما گاه صفات و اسامی و یا مناقبی را که در کتب قدیم و اصلیمان وجود ندارد، بنا به سلیقه ی فعلی خودمان، برای پیشوایانمان به کار می بریم و این امر حاکی از آن است که بینش امروز ما تا چه حد با بینش نخستین تشیع و اسلام اختلاف دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
62
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
nasiri
nasiri
1388/08/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زیباترین روح پرستنده

تعداد دیدگاه‌ها:
10
شریعتی ازمردهای متفکر زمان خودش بودکه بامرگش بسیاری ازنظریاتش هم مرد.باوجود متفکران برجسته ی انقلابی مانند امام خمینی و ایت الله مطهری و ایت الله بهشتی دیگر شریعتی به چشم نمی اید.بهتراست بگوییم شریعتی نویسنده ای بود که به خوبی درمتن های به ظاهرعلمی ازارایه های ادبی استفاده می کردواین امرسبب پرطرفدار شدن کتاب هایش شده
شهید شریعتی مرا زنده کرد وبمن آموخت چگونه باید زندگی کنم چگونه از یک بودن به شدن تبدیل بشم و چگونه یک انقلابی واقعی باشم واینکه چگونه اندیشه کنم
روحش شاد خدایش بیامرزد
علي شريعتي براي همه انسانهايي كه بتوانند اين شخصيت بزرگ را درك كنند استاديست كه ديگر تاريخ مانند او را نخواهد داشت..
در نهايت تشكر از شما..
شريعتي زندگي به من آموخت
ممنون از زحماتتون.
خدا قوت
يا علي
عنواني چنين در بين آثار شريعتي نمي شناسم تصور مي كنم بخشي از يك اثر دكتر باشد.درهر صورت از زحمات تهيه كننده آن تشكر مي كنم.:inlove:
ممنونم دوست عزيز.
بيشتر كتاباي دكتر شريعتي رو با فرمت pdf و java دانلود و مطالعه كردم ولي اينكه كتابو ورق بزني و بخوني لذت ديگه اي داره . به خصوص كتاب سرود آفرينش دكتر شريعتي.
زیباترین روح پرستنده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک