رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دره گل سرخ
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 31 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 31 رای
کارل و یوناتان دو برادر با نام خانوادگی "شیر" هستند.
کارل پسر بچه 10 ساله و ضعیفی است که به علت بیماری قادر نیست که از رختخواب خارج شود. او برادر بسیار شجاع و زیبایی به نام یوناتان دارد . کارل که متوجه مریضی وحشتناک خود هست از یوناتان درباره مرگ می پرسد و یوناتان می گوید بعد از مرگ ، آنها به نانگیالا خواهند رفت. سرزمینی که در آن مریضی وجود ندارد . بعد از مدتی خانه آنها آتش می گیرد، یوناتان برای نجات جان کارل او را در آغوش می گیرد و از پنجره به پایین می پرد، یوناتان می میرد.معلم مدرسه ها آنها نام یوناتان را به جای یوناتان شیر، یوناتان شیردل می گذارد. پس از مدتی کارل در اثر بیماری می میرد. کارل در دره آلبالو در نانگیالا بهوش می آید. او در حالکیه دیگر مریض نیست یوناتان را می بیند. کارل پی می برد که دره گل سرخ همسایه آنها توسط حاکم ظالمی به نام تنگیل اشغال شده و مردمش به بردگی گرفته شده اند. تنگیل اژدهایی به نام کاتلا دارد که اگر نفسش به کسی بخورد فلج می شود طی اتفاقاتی دو برادر به کمک اهالی دره آلبالو بر تنگیل و سربازانش پیروز می شوند.
در پایان یوناتان که بر اثر آتش کاتلا فلج شده از کارل می خواهد او را بغل کند، و از دره ای پایین بپرد، یوناتان می گوید هر دو در سرزمینی تازه به نام نانگیمالا همدیگر را خواهند دید. سرزمینی که در آن هر چه هست خوبی است و اثری از بدی در آن نیست. کارل برادرش را در آغوش می گیرد و از دره پایین می برد. هر دو سالم در نانگیمالا بهوش می آیند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammadimohamm
mohammadimohamm
1392/08/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دره گل سرخ

تعداد دیدگاه‌ها:
4
خواهش میکنم در صورت امکان دوستان یک نفر هم کتاب خرگوش تپه اثر رابرت لاسن رو بذاره
به یاد کتاب و فیلمش وقتی که بچه بودم چه رویایییییییییی
تعداد صفحات کتاب 143 صفحه میباشد که در هر برگ دو صفحه اسکن شده است.
دره گل سرخ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک