رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

قصه‌های شاهنامه - جلد 1 - ضحاک بنده ابلیس

قصه‌های شاهنامه - جلد 1 - ضحاک بنده ابلیس
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 20 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 20 رای
"ارمایل" و "کرمایل" دو برادرند. آن ها مثل همه ی مردم ایران از حکومت ظالمانه ی ضحاک در رنج و خشم اند و در صدد پیدا کردن راهی برای مبارزه با ضحاک ماردوش هستند.

ضحاک پادشاهی تازی است که شیطان بر شانه هایش بوسه زده و جای بوسه شیطان دو مار روئیده، خوراک مارها هر روز مغز دو جوان ایرانی است. همه ی جوانان در بندند و در نوبت مرگ به سر می برند.ارمایل به برادر پیشنهاد می کند تا آشپزی بیاموزند و به آشپزخانه ی ضحاک نفوذ کنند و روزی یکی از دو جوان ایرانی را فراری دهند و مغز جوان دیگر را با مغز گوسفند مخلوط کنند تا خوراک مارها شود. آن ها چنین می کنند اما این کار برای کرمایل بسیار سخت است و فشار عاطفی زیاد دارد .

رنج های درونی کرمایل، بی تابی هایش ، تردیدها و برخوردهایش با برادر به همراه ماجرای مبارزه ی فریدون، کاوه آهنگر و مردم ایران در ساختاری امروزی یک بازنویسی خلاق از داستان ضحاک شاهنامه می سازد . این داستان همراه بخش هایی از شاهنامه ی فردوسی یاد آور خوبی از اصل اثر است . در پایان کتاب معرفی نامه ی تصویری از شخصیت های داستان آورده شده است که برای مخاطبان می تواند سودمند باشد . ضحاک بنده ی ابلیس، نخستین جلد از مجموعه قصه های شاهنامه است .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ali_lzl
ali_lzl
1392/07/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قصه‌های شاهنامه - جلد 1 - ضحاک بنده ابلیس

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
قصه‌های شاهنامه - جلد 1 - ضحاک بنده ابلیس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک