رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جامعه شناسی : قدم اول
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 39 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 39 رای
طراح : بورین وان لورن

سری کتب قدم اول که توسط انتشارات شیرازه منتشر شده اند،کتاب هایی هستند مصور ، آسان و جذاب و خواندنی که برای آشنایی و قدم اولیه به سوی بزرگان علم و فلسفه نوشته شده اند و از این حیث برای مخاطب خاص و عام جذاب و مفید است.
.......................
جامعه‌شناسی چیست؟ شاید ساده‌ترین پاسخ به این پرسش آن باشد که جامعه‌شناسی، مطالعة چگونگی کارکردن - و البته گاهی اوقات - کار نکردن جامعه است.
کتابِ حاضر معرفی مکاتب جامعه‌شناسی مختلفی است که هر یک به نوبة خود تلاش کرده‌اند مشاهدة پدیده‌های اجتماعی را در چارچوب‌های مفهومی توضیح دهند. در این کتاب مکاتب مختلف جامعه‌شناسی که در عصر روشنگری با اُگوست کنت آغاز شد و در آثار مارکس، اسپنسر، دورکهایم و وِبرِ تکامل یافت و سپس با مهاجرت به امریکا در آراء افرادی مانند تالکوت پارسونز و مکاتبی مانند ساختارگرایی متجلی گشت، معرفی و شرح داده شده‌اند. این کتاب قدم اولی در دنیای پر تلاطم مفاهیم، شیوه‌های تحقیق، حوزه‌های مورد توجه و چهره‌های سرشناس یکی از مهم‌ترین شاخه‌های علوم انسانی است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1392/07/07
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جامعه شناسی : قدم اول

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جامعه شناسی : قدم اول
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک