رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مدرنیسم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 34 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 34 رای
طراح و گرافیست : کریس گارات

سری کتب قدم اول که توسط انتشارات شیرازه منتشر شده اند،کتاب هایی هستند مصور ، آسان و جذاب و خواندنی که برای آشنایی و قدم اولیه به سوی بزرگان علم و فلسفه نوشته شده اند و از این حیث برای مخاطب خاص و عام جذاب و مفید است.
........................
مدرنیسم چیست، چرا آغاز شد، تا چه زمانی ادامه یافت و ربط آن با پست مدرنیسم کدامست؟ پاسخ به این پرسش‌ها معمولا گنگ و سردرگم کننده اند. با این همه در این کتاب تلاش شده است تا به نحوی قابل دسترس این پدیده مهم و پیچیده فرهنگی قرن بیستم، تا حدودی مورد بررسی قرار گیرد.
مدرنیسم را عموما مجموعه ای از تغییرات اساسی زیباشناختی اساسی می دانند؛ موجی از نوآوری های مختلف در هنر و معماری، موسیقی و سینما و ادبیات.
مطالعه این کتاب، در حکم قدم اولی است برای آشنایی با پیشگامانی همچون پیکاسو، جویس، شوئنبرگ و دیگر اساتید مدرنیسم، و در عین حال قدم دیگری در همراهی با یک تلاش عمیق تر است در فهم مدرنیسم به منزله مجموعه ای از پاسخ ها به پدیده گسترده تری که همان مدرنیته باشد.

پاسخ هایی که اغلب در تضاد با یکدیگر بوده و سعی دارند حکایتِ انقلاب های تکنولوژیکی قرن بیستم را با عنایت به پس زمینه جریان های اجتماعی توده ای و شورش های انقلابی روایت کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1392/07/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مدرنیسم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مدرنیسم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک