رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خانه پتروداوا
امتیاز دهید
5 / 4
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 24 رای
✔️ خانه پتروداوا اثر «کنستانتین ویرژیل گئورگیو» است که این داستان به گفته خودش زاییده تخیل محض نیست بلکه داستانی است از دنیایی که خود در آن زندگی کرده. ماجرا از خانه ای قدیمی و زیبا در کوه های کارپات رومانی آغاز می شود؛ خانه ای که همه افراد آن اصیل و نامی، و در همه جا از شهرت فراوانی برخوردار بودند. در یکی از روزهای سرد زمستان معلمی از منطقه جلگه ای اطراف کوهستان کارپات به خواستگاری روکسانا دختر خانواده می آید و به او پیشنهاد ازدواج می دهد، اما پاسخ مثبتی از طرف خانواده دختر نمی گیرد، رکسانا خودش به این ازدواج تمایل دارد اما...
این کتاب با تمام ماجراها، ازدواج ها، جدائیها و درگیریها که در متن کلی جنگ جهانی اول تصویر شده است سفری پر نشیب و فراز «به سرعت پای انسان» را به سوی نهایت اصالتها بازگو می کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hesam maleki
hesam maleki
1392/06/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خانه پتروداوا

تعداد دیدگاه‌ها:
3
خواندن کتاب "محمد پیغمبری که از نو باید شناخت" نوشته این نویسنده با ترجمه روان مرحوم "ذبیح الله منصوری" از انتشارات "مجله خواندنیها" رو به کسانی که طالب خواندن زندگینامه پیامبر بدور از هر حب و بغضی هستن رو پیشنهاد میکنم.
من رمان گدایان معجزه رو خیلی وقت پیش خوندم به نظرم نویسنده متوسطی هستش شاید کتاب محمد پیغمبری که باید از نو شناخت باعث شهرت این نویسنده تو ایران باشه البته خوب من این کتابش رو نخوندم ونمی دونم چطور کتابیه
خانه پتروداوا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک