رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
به اجاقت قسم: خاطرات آموزشی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 27 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 27 رای
نگارنده در این کتاب معلمی است که خاطرات خود را در میان عشایر و باسواد کردن فرزندان آنان باز می‌گوید و طی آن تصویری از رنج و محرومیت عشایر، و سخت‌کوشی‌های خود به هنگام خدمت به دست می‌دهد.

از مقدمه کتاب:
از یک شاعر آلمانی این عبارات در خاطرم مانده است: «تو با این پای مسکین و بدن ناتوان نمی توانی چنین سربالائی درشت و ناهموار را بپیمایی و به آن سر منزل دور برسی.
من با این پای مسکین و بدن ناتوان چنان سربالایی درشت و ناهموار را پیمودم و به آن سرمنزل دور رسیدم ولی از همه میخواهم که از من نپرسند چگونه».
مفهوم این شعر آلمانی وصف حال من بود و وصف حال من است. من نیز با پائی مسکین و بدنی ناتوان از راهی دراز و پر سنگلاخ عبور کردم و به سرمنزلی دور رسیدم. من هم از همه می خواهم که از من نپرسند چگونه. شاید یاران و دوستان آن شاعر آلمانی، دست از پرسش و کنجکاوی برداشته باشند ولی یاران و دوستان من دست بردار نیستند و پیوسته می پرسند چگونه؟!
من در این کتاب سعی کرده ام که با گزارش پراکنده قسمتی از خاطرات آموزشی خودم فراز و نشیبهای راه رفته ام را به پرسندگان و دوستداران تعلیم و تربیت نشان دهم و به آنان بگویم چگونه!
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sowlat
sowlat
1392/07/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی به اجاقت قسم: خاطرات آموزشی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
به اجاقت قسم: خاطرات آموزشی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک