رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
رفقای خوب
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 21 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 21 رای
کتاب حاضر، فیلمنامه "رفقای خوب" است همراه با تصاویری از آن . این فیلم‌نامه را "نیکلاس پیله‌چی"و "مارتین اسکورسیزی" (کارگردان) براساس رمان "گانگستر" اثر نیکلاس پیله‌چی تدوین کرده‌اند . این فیلم در سال 1990 ساخته شد و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد .اسکورسیزی در این فیلم به نحو آشکاری قواعد مرسوم در ژانر فیلم‌های گانگستری را نادیده می‌گیرد و به جای شخصیت‌پردازی سمپاتیک و اسطوره ساختن از کاراکترهایش، شخصیت اول داستان را بی‌ پرده در برابر تماشاگر قرار می‌دهد .
"رفقای خوب"براساس زندگی‌ نامه واقعی یک گانگستر حرفه‌ای (هنری هیل) ساخته شده است.
"هنری" پسر جوانی است که با گروهی از قاچاقچیان و آدم‌کش‌ها رابطه دارد .او به عللی می‌خواهد دست از کار خود بکشد، اما حوادثی پیش می‌آید که او را از این کار منع می‌کند و ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
noir
noir
1392/06/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رفقای خوب

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام من ۱۰۰ امتیاز داشتم خواستم این کتابو دانلود کنم. دانلود نکرد. نمیدونم لینک خراب بود یاچی؟ حافظه گوشیمم خالی بود. اما بدون اینکه دانلود کنم صدامتیازمو خورد. اگه میخواید پولی باشه صادقانه قیمت بذارید روی هر کتاب تا دانلود کنیم. این سیستم امتیازی خوب نیس. منم نمیتونم برای یه کتاب هفت هزار تومن پول اشتراک بدم. تازه معلوم نیس اون موقه لینک سالم باشه.
رفقای خوب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک