رسته‌ها
آموزش کوهنوردی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 391 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 391 رای
روزی از دوستی که کوهنوردی را به شکل حرفه ای دنبال می کرد سوال کردم هدفش از این کار چیست. پاسخ داد بر فراز کوهها، طبیعتی را مشاهده می کند که نمونه اش را هیچ کس دیگری که از کوه بالا نرفته است مشاهده نکرده است. کتاب آموزش کوهنوردی با نام اصلی طرح درس کارآموزی کوهپیمایی، جزوه ای آموزشی است که کمیته کوهپیمایی فدراسیون کوهنوردی آن را منتشر نموده و در آن اصول اولیه کوهنوردی را به شکل گام به گام به شما آموزش می دهد. به دوستداران طبیعت که قصد دارند با این رشته مفرح آشنا شوند، مطالعه این کتاب آموزنده و کاربردی را جدا توصیه می نمایم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
84
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
pepe
pepe
1388/09/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش کوهنوردی

تعداد دیدگاه‌ها:
24
متاسفانه امتیازمو برا این کتاب حروم کردم ...
توضیحات هم کاملا اشتباهه ...
اولا ک این کتاب نیست و جزوه هست ... جزوه کارآموزی کوهنوردی ...
میتونین تو سایت فدراسیون کوهنوردی ب راحتی دانلودش کنید ...

مطلبی در یکی از خبرگزاری ها از قول کوهنوردی آمریکایی درج شده بود که در وبلاگش منتشر کرده بود. کوهنورد آمریکایی گفته بود که باسه کوهنورد ایرانی در بخشی از سفرش همسفر بوده و از محبت و فداکاری که در حق او داشتند ، نوشته بود. جملاتی که وقتی می خوندی تحت تاثیر بزرگی روح شون قرار می گرفتی . متاسفانه دوباره که سرچ کردم متنی رو که تو وبلاگش گذاشته بود پیدا نکردم تا براتون بذارم.
تسلیت به خانواده های عزیزشون
تیرگان، ماه آرش است؛ ماه آرش هاست.مردانی به قله شدند بر راهی نو، راهی بنام ایران؛آنان به رسالت تاریخی که بر دوش هر آرش نشانی است عمل کردند.مردانِ آرش، نامی همیشگی از ایران بر کوه نقر کردند و چون نیایشان آرش بر ستیغ کوه خانه کردند و ماوا گزیدند تا هر سپیده دم، آفتاب از میان کاکُل آنها به سوی زمین سلام کند.
آیدین بزرگی، پویا کیوان و مجتبی جراهی به یادتان هستیم و به افتخاری که برای میهن آفریدید درود فرستاده و بر عزم تان غبطه می خوریم.
روانشان شاد نامشان مانا
عالیه برای کوهنوردان مبتدی بسیار عالیست.
8-)
لطفا" کتابهایی را که گزینه دانلود را دارند در سایت خود بگذارید.....
سلام دارم دانلودش می کنم امیدوارم خوب باشه.;-)
آموزش کوهنوردی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک