رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سی و نه پله
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
✔️ این رمان از معروف‌ترین آثار کلاسیک در حیطه‌ی ادبیات معمایی - پلیسی است که با الهام از داستانی حقیقی مربوط به فعالیت جاسوسان آلمانی در انگلستان پیش از جنگ جهانی نوشته شده است .
زمانی که اروپا در معرض جنگ است و همه‌جا پر از جاسوس‌های سازمان‌های مختلف است، ریچارد هنی تازه از رودزیا در جنوب آفریقا به لندن آمده تا زندگی جدیدی را شروع کند؛ ولی سازمان جاسوسی بریتانیا به کمک او نیاز پیدا می‌کند تا نقشه‌های یک افسر آلمانی را خنثی کند.
نام کتاب برگرفته از جمله‌ی اسرارآمیزی‌ست که افسر آلمانی آن‌را اولین‌بار می‌گوید و قرار است کلید حل معما به دست ریچارد هنی باشد.
«۳۹ پله» یکی از اولین رمان‌هایی است که در آن قهرمان مرد، دائم در حال فرار است که بعدها به‌عنوان یکی از دستمایه‌های اصلی سینمای هالیوود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/05/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سی و نه پله

تعداد دیدگاه‌ها:
2
رمان سی و نه پله یکی از معروفترین رمانهای کلاسیک در حیطه ادبیات جاسوسی / معمایی است که در سال 1915 میلادی و توسط نویسنده انگلیسی جان بوکان نوشته شده. ریچارد هنی قهرمان همه فن حریف این رمان ناگهان و ناخواسته خود را در وسط معمائی هولناک مییابد و باید هر طور شده خودش و کشورش را از این ورطه نجات دهد. این شخصیت در چند رمان دیگر این نویسنده نیز ظاهر شده است. بر اساس سی و نه پله چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی نیز ساخته شده که از مهمترین آن ها می توان به فیلمی با همین نام ،ماجراهای آلفرد هیچکاک 1935 و سریالی با نام ماجراهای ریچارد هنی 1978 که در تلویزیون ایران نیز نمایش داده شد اشاره کرد.
جان بوکان ، سیاستمدار و وکیلی که در عین حال ، رمان نویس ، روزنامه نگار و بیوگرافی نویس بوده است. از جمله کارهای مهم این نویسنده باید به تالیف تاریخ جنگ جهانی اول در 24 جلد اشاره کرد.
سی و نه پله ، داستانی با موضوع جاسوسی هست و از روی یک زمینه حقیقی نوشته شده که مربوط به فعالیت جاسوسان آلمانی در انگلستان پیش از جنگ جهانی یه.
پ.ن : جاسوسی یکی از ابزار های مهم کشورهای پیشرفته ست ، این روزها هم خبرهای داغی در باره اش شنیده شد.
- البته حرفمو تصحیح می کنم ، جاسوسی ، از ابزارهای مهم در همه جای دنیا شده :D
سی و نه پله
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک