رسته‌ها
عشق راه کم گذر
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 29 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 29 رای
این کتاب در رابطه با معنای واقعی عشق و اشتباه رایجی که با معنای غیر واقعی عشق گره خورده، تالیف گردیده.نویسنده که خود در امر خودشناسی و درمان کوشیده است سعی میکند این تفاوت(عشق واقعی و غیر واقعی) را به مخاطب القا بفهماند.ایشان در عشق خود فراز و نشیب های زیادی تحمل کرده است، و نتیجه نهایی این شده که برای رسیدن به عشق نهایی و کامل، باید عشق جوانی را تجربه کرد ،تا به ان به ان پختگی رسید که عشق واقعی را تشخیص داد، عشق ن یکبار بلکه به دفعات رخ میدهد، که با تجربه کردن عشق های غیر واقعی ، به عشق واقعی خواهی رسید.ترجمه ی بسیار روان این کتاب احساس نزدیکی با نویسنده را دوچندان میکند.این کتاب به تمام افرادی که در پی ازدواج هستند و یا ازدواج کرده اند توصیه میشود.قابل ذکر است که انتشار این کتاب سالهاست متوقف شده و میتوان گفت نایاب است به همین جهت اینجانب در تهیه ی PDF آن همت گماشتم.باشد تا مقبول دوستان افتد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
275
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
alisardarzadeh
alisardarzadeh
1392/05/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عشق راه کم گذر

تعداد دیدگاه‌ها:
11
[quote='digari']با سلام ؛... میشه بپرسم چرا سایت به این شکل درآمده است؟!... بعد از ورود به سایت به هر جایی که دوست دارد لینکت می کند بجز آنجا که شما طالب آن هستید. هر قدر لینک دریافت را کلیک میکنی تنها چیزی که به شما نمی دهد کتابی است که طالب دریافت آن هستید. با اینکه چهره ی همه چیز در این مملکت کریه شده بود باز هم خوشحال بودیم که بعضی نقاط امید هست اما انگار این بیماری کراهت دارد کم کم آیکن لینک های تمامی سایت ها را هم می بلعد . جالب است که بارها پیش آمده است که حتی وقتی وارد سایت رهبری هم میشوی و روی یک لینک ( مثلااستفتاح یا یک کتاب یا هر چیزی دیگری ) کلیک میکنی ناگهان به یک صفحه مستحجن لین می شوی. . سیستم من مشکلی ندارد . ایمان دارم که سایتهای ما ضعیف و این جهانی شده اند و مستحجن سازها قوی تر و حرفه ای تر !!!... سابق بر این دلمان خوش بود که کتابناک مرجع کتابهایی است که ما طالب آنیم و بی هیچ تمنایی صادقانه در اختیار کاربر قرار میدهد اما چند وقتی است برای رسیدن به کتاب مورد نظر باید از سایت رفت و به دنبال سایت تازه ای گشت!!!... میشه بپرسم که آیا دلیل آن این است که مدیریت طی سال گذشته عوض شده است یا نه ؟!!..... و میشه پرسید که آیا این سایت هم مثل بقیه سایتها معمولی پولکی شده است یا نه ؟!... اگر شده است خیلی واضح توی صفحه درخواست عضویت این نکات را درج کنید تا سوءتفاهم کمتری ایجاد شود!!!.... یادش بخیر؛ روزگاری سایتی به اسم کتابناک بود که من یک خودم شیفته صداقت و مرامش بودم!!![/quote]
لینک دریافت پایین کتابه
https://uupload.ir/files/ew4g_capture.png
با سلام ؛... میشه بپرسم چرا سایت به این شکل درآمده است؟!... بعد از ورود به سایت به هر جایی که دوست دارد لینکت می کند بجز آنجا که شما طالب آن هستید. هر قدر لینک دریافت را کلیک میکنی تنها چیزی که به شما نمی دهد کتابی است که طالب دریافت آن هستید. با اینکه چهره ی همه چیز در این مملکت کریه شده بود باز هم خوشحال بودیم که بعضی نقاط امید هست اما انگار این بیماری کراهت دارد کم کم آیکن لینک های تمامی سایت ها را هم می بلعد . جالب است که بارها پیش آمده است که حتی وقتی وارد سایت رهبری هم میشوی و روی یک لینک ( مثلااستفتاح یا یک کتاب یا هر چیزی دیگری ) کلیک میکنی ناگهان به یک صفحه مستحجن لین می شوی. . سیستم من مشکلی ندارد . ایمان دارم که سایتهای ما ضعیف و این جهانی شده اند و مستحجن سازها قوی تر و حرفه ای تر !!!... سابق بر این دلمان خوش بود که کتابناک مرجع کتابهایی است که ما طالب آنیم و بی هیچ تمنایی صادقانه در اختیار کاربر قرار میدهد اما چند وقتی است برای رسیدن به کتاب مورد نظر باید از سایت رفت و به دنبال سایت تازه ای گشت!!!... میشه بپرسم که آیا دلیل آن این است که مدیریت طی سال گذشته عوض شده است یا نه ؟!!..... و میشه پرسید که آیا این سایت هم مثل بقیه سایتها معمولی پولکی شده است یا نه ؟!... اگر شده است خیلی واضح توی صفحه درخواست عضویت این نکات را درج کنید تا سوءتفاهم کمتری ایجاد شود!!!.... یادش بخیر؛ روزگاری سایتی به اسم کتابناک بود که من یک خودم شیفته صداقت و مرامش بودم!!!
این کتاب با ترجمه زهرا ادهمی بهترین کتابی بوده که تا حالا خوندم
[quote='جاده کم گذر']چطوری باید دانلود بشه؟ یا اگه فایل رو برداشتید از کجا میشه تهیه ش کرد؟ نشر چی؟[/quote]
کاربر گرامی کتاب قابل دریافت است. گزینه دریافت در قسمت زیرین کتاب قرار دارد.
چطوری باید دانلود بشه؟ یا اگه فایل رو برداشتید از کجا میشه تهیه ش کرد؟ نشر چی؟
سلام من تازه عضو شدم. چه طوری و از کجا میتونم کتاب عشق راه کم گذر را دانلود کنم؟
کتابی خوب از مترجمی بسیار گزیده کار،ممنون از آپلود این کتاب8-)8-):x
خسته نباشید ... واقعا کارتون عالیه ... این کتاب کم یاب بود
عشق راه کم گذر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک