رسته‌ها

ض‍رب‍ه‌ طب‍ل‌ ب‍ع‍لام‍ت‌ ت‍س‍ل‍ی‍م‌

ض‍رب‍ه‌ طب‍ل‌ ب‍ع‍لام‍ت‌ ت‍س‍ل‍ی‍م‌
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 36 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 36 رای
✔️ در این داستان حوادثی در زندگی شخصیت اصلی داستان، که دختری جوان است، روی می‌دهد و ماجرای اصلی رمان را شکل می‌دهند؛ رمانی که در پایان آن، شخصیت اصلی ماجرا به خودشناسی به مفهوم فلسفی آن دست می‌یابد.

در توضیح این کتاب آمده است:
«فرانسواز ساگان بانوی بزرگ ادبیات معاصر فرانسه در شاهکار خود «ضربه طبل به علامت تسلیم» جذابیت روایی و عمق فلسفی و روانشناختی را یک جا در کنار هم جمع کرده و حاصل آن شگفت زدگی و افسون خوانندگان این رمان است. ساگان در تمام آثارش تصویرگر روحیه نسل خود است. او با بیان غبطه انگیزش پرده از نقاب های دروغ و تزویر در روابط انسانی برمی دارد. تحلیل های دقیق روانشناختی و آنالیز موشکافانه قهرمانان داستان از مشخصات بارز این نویسنده فرهیخته فرانسوی است که در رمان ضربه طبل جلوه آشکاری دارد. این کتاب تا به امروز به 30 زبان ترجمه شده و صدها هزار نسخه از آن در فرانسه و سراسر جهان به فروش رفته و ستایش عموم علاقه مندان رمان های عمیق و جدی را برانگیخته است. این کتاب برای تمامی خوانندگانی که از ادبیات چیزی بیشتر و عمیق تر از تفریح و سرگرمی بخواهند تجربه ای تکرارناپذیر خواهد بود.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
148
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/09/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ض‍رب‍ه‌ طب‍ل‌ ب‍ع‍لام‍ت‌ ت‍س‍ل‍ی‍م‌

تعداد دیدگاه‌ها:
2
داستان‌های ساگان مبتنی بر روان‌شناسی و روان‌کاوی شخصیت و کاراکتر است. اولین کاری که ساگان می‌کند، تیپ و شخصیت را خلق می‌کند و با روان‌کاوی او از ماسک
تزویر در روابط انسانی خصوصا روابط بین مرد و زن پرده برمی‌دارد و می‌گذارد روابط انسانی عریان شود. او نویسنده‌ای با آنالیز بسیار قوی در رمان است و این کتاب هم از او در
دهه‌ی 1950 منتشر شده است.

آلبر کامو در مصاحبه با روزنامه‌ «اومانیته» از این کتاب تمجید کرده و گفته، این شیوه‌ رمان‌نویسی می‌تواند الگویی برای داستان‌نویسی فرانسه باشد.
ض‍رب‍ه‌ طب‍ل‌ ب‍ع‍لام‍ت‌ ت‍س‍ل‍ی‍م‌
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک