رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اتوبوس سرگردان
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 59 رای
نویسنده:
مترجم:
سعید ایمانی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 59 رای
✔️ «اتوبوس سرگردان» مانند دیگر آثار نویسنده بیانگر شرح حال طبقۀ فرودست آمریکا پس از بحران های داخلی است. خلق شخصیت های داستان بر اساس واقعیت موجود در جامعه طبقاتی آمریکا صورت پذیرفته است. روسپیان و مهاجرانی که در پی رکود بزرگ و بیکاری سراسری با فقر دست و پنجه نرم می کنند و اتوبوسی که نماد این سرگردانی و زوال است. این کتاب در سال 1947 منتشر شد و مورد تحسین و ستایش منتقدانی قرار گرفت که نویسنده را به جانب داری از جنگ و افت ادبی متهم کرده بودند.

اتوبوس در جاده‌های خراب متروک و پر از آب کالیفرنیا سرگردان مانده است. راننده مردی خوش‌بنیه، خونگرم و بی‌اراده است. مسافران از طیف‌های گوناگونند، دختری‌ که در کاباره‌ها می‌رقصد، فروشندهٔ دوره‌گردی‌ که دنبال چیزهای خنده‌دار می‌گردد و پسری که می‌خواهد ادای مردها را درآورد، همچنین یک دختر دانشگاهی که در پی ارضای هوس‌های پنهانی خویش است و پدر و مادر این دختر.
جان اشتاین‌بک در این کتاب با صداقت تمام، جدال‌ها، هیجان‌ها و هوس‌های مردان و زنان را تشریح می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/09/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اتوبوس سرگردان

تعداد دیدگاه‌ها:
2
کاملا موافقم . خر در خر عزیز پاینده باشی.
خدمتی که khar tu khar به ادبیات این کشور و باقی موندن و حفظ کتابهای قدیمی میکنه برای همیشه قابل ستایش و تقدیره. واقعا دست مریزاد
اتوبوس سرگردان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک