رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
طلوع و غروب یک قهرمان
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 9 رای
ی‍ادن‍ام‍ه‌ و ع‍ک‍س‍ن‍ام‍ه‌ ق‍ه‍رم‍ان‌ م‍ل‍ی‌ ای‍ران‌ زن‍ده‌ی‍اد س‍ی‍روس‌ ق‍ای‍ق‍ران‌ اس‍طوره‌ ج‍اودان‍ه‌ ت‍اری‍خ‌ ف‍وت‍ب‍ال‌ ای‍ران‌ و آس‍ی‍ا
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
arant65
arant65
1392/05/31

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی طلوع و غروب یک قهرمان

تعداد دیدگاه‌ها:
5
یکی از شعارهایی که در ورزشگاه انزلی زمان بازی مرحوم سیروس قایقران خوانده میشد:
(گیلکی) دریا دورون کولاک کنه ، خوشکی دورون غوغا کنه سیروس قایقران ، سیروس قایقران
(فارسی) در دریا طوفان میکند در خشکی غوغا میکند سیروس قایقران
یاذش بخیر خدا رحمتش کند
فوتبالیست برتر و بامرامی بود! یاد این بزرگ مرد انزلی چی جاودان بادا!
او که فوتبال ایران را عزادار کرد. او که فقط به خودش تعلق نداشت و باید احتیاط می کرد. باید هوشیارتر می ماند. ولی نماند و ما را گذاشت و ‌رفت. با این وصف او را در آن گل، در آن جام، در آن پیروزی زنده نگاه داشتیم. در خاطره‌ جمعی مان. در خاطره‌ای ورای لحظه‌های‌های شخصی. اهمیت بسیاری از خاطره‌های فوتبالی در همین جمعی بودن شان است. در این که تعداد خاطره‌های جمعی‌ فوتبالی مان پرشمار است و برای همین هم تصور می کنیم خوشبخت هستیم. در این که همه، یا دستکم خیلی‌های مان، در همان روز، همان ساعت، همان لحظه، به آن ضربه نگاه کردیم. نگاه کردیم و برای همیشه به یادش سپردیم. بدون توضیح اضافی و تلاش برای توصیف جزئیاتش. گل قایقران از آن فاصله دور به کره نیازی به توصیف نداشت. انگار همیشه آن جا نزدیک میانه میدان ایستاده تا دوباره ضربه‌اش را شلیک کند. باز هم. دوباره. بارها و بارها...
دکتر حمیدرضا صدر
خدا رحمت کنه سیروس قایقران و همچنین دکتر صدر نازنین را که با آن ادبیات خاص و ویژه اش ، برخی نوستالژِی های فوتبالی را در ذهنمان جاودانه کرد .
خدا رحمت کنه کاپیتان قایقران رو واقعا چه بازی زیبایی داشت گل برگردونش رو به کره جنوبی فراموش نمیکنم که یک بر صفر کره رو بردند چه بی ادعابودن بچه های فوتبالیست اون زمان و بعضی هاشون مثل قایقران در نهایت بی مهری چه غریبانه از این دنیا رخت بربستند.
طلوع و غروب یک قهرمان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک