رسته‌ها
Developing Writing Skills In German
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 11 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 11 رای
کتاب افزایش قدرت نوشتاری در زبان آلمانی

جهت بهبود نوشتار زبان آلمانی مهارت های زیر لازم است :

* گسترش دامنه لغت (Vocabulary)

یک نویسنده خوب دامنه لغت گسترده و عمقی دارد؛ یعنی علاوه بر این که تعداد زیادی لغت و اصطلاح می داند کاربرد هر کدام را نیز خوب می داند. گسترش دامنه لغت می تواند به صورت ضمنی (Incidental) یا به طور مستقیم یا ارادی (Direct Learning) و یا ترکیبی از هر دو باشد.

یادگیری ضمنی لغت می تواند از طریق خواندن کتاب های خوب ، خواندن مطالب سرگرم کننده مثل چیستان، لطیفه و جملات زیبا به زبان آلمانی باشد.همچنین گوش دادن آهنگ های آلمانی، تماشای فیلم های آلمانی ، استفاده از نرم افزار ها و بازی هایی رایانه ای نیز راه های خوبی برای یادگیری لغت به طور ضمنی هستند.

یادگیری مستقیم یعنی یادگیری لغات با استفده از خواندن آن ها در فرهنگ های لغت. یکی از تکنیک های یادگیری مستقیم نوشتن لغات و اصطلاحات در یک دفتر و حفظ کردن حداقل روزی یک لغت است. امروزه سریع ترین و آسان ترین روش یادگیری لغات استفاده از نرم افزارهای ویژه این کار است.

همچنین استفاده از جعبه لایتنر یادگیری لغات را آسان و لذت بخش می کند.

* تمرین املای کلمات (Spelling)

یادگیری املای کلمات بخش جداناپذیر “خوب نوشتن” است، زیرا نوشتن کلمات با املای صحیح در نهایت باعث می شود بهتر بتوانید پیامتان را به دیگران منتقل کنید. همچنین نوشتن صحیح املای کلمات و دوری از غلط های املایی به نوشته شما اعتبار می بخشد.

* تقویت مهارت خواندن (Reading)

با خواندن متن های مختلف به آلمانی می توانید .علاوه بر این که دامنه لغت و املای شما تقویت می شود، با روش ترکیب کلمات و چیدمان کلمات در کنار یکدیگر آشنا می شوید. پس خواندن متن های آلمانی باعث می شود شما هم الگو برداری کنید و مانند آنها بنویسید. به عبارت دیگر اگر انتظار خروجی خوبی (خوب نوشتن) دارید، باید ابتدا ورودی ها را تقویت کنید.

* تقویت گرامر (Grammar)

دستور زبان(گرامر) خوب از ابهام در نوشته جلوگیری می کند ،در مقابل گرامر ضعیف و نوشته ای که اشتباهات گرامری دارد از اعتبار، تاثیر و اهمیت نوشته کم می کند.

* یاد گرفتن اجزای سخن (Part of Speech) مانند اسم، فعل، قید، صفت برای نوشتن ضروری است.

* یاد گرفتن قوانین نشانه گذاری مخصوصا قوانین استفاده از ویرگول
بیشتر
در کشور شما در دسترس نیست
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
budah
budah
1392/05/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی Developing Writing Skills In German

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
Developing Writing Skills In German
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک