رسته‌ها
هتل عمو مسعود
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 24 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 24 رای
"آنچه پیرامون سازمان مجاهدین خلق نوشته ام"

درباره کتاب: " بجز دو کتابی که به ویژه در رابطه با سازمان مجاهدین خلق نوشته ام «عشق ممنوع» و «زن در دولت خیال» چند داستان و طنز و نوشته پراکنده هم این‌سو و آن‌سو دارم که آنها را در این مجموعه گرد آورده ام. خواسته ام با این کار آنانی را که در جستجوی نوشته‌های من در رابطه با این جریان کهنه و مرده هستند زیاد به زحمت نینداخته باشم!... - نادره افشاری "
درباره نویسنده: " نادره افشاری نویسنده و طنزپرداز ایرانی مقیم آلمان بود. از نادره افشاری آثار متعددی درباره حقوق زنان و مسائل تاریخی و اجتماعی ایران به‌جای مانده است. وی سال‌ها از اعضای فعال و هوادار سازمان مجاهدین خلق بود، اما بعدها متحول شد و به یکی از منتقدین سرسخت مسعود رجوی و تشکیلات مخوف مجاهدین خلق بدل گشت. بانو نادره افشاری در نوزدهم آبان ماه 1391 پس از تحمل یک بیماری طولانی‌مدت درگذشت. "
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
165
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
persianking
persianking
1392/03/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هتل عمو مسعود

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='persianking']من معتقدم که پروردگار تکامل بخش آدم‌ها را در دو دسته کاملا متمایز آفریده است، که من آن‌ها را این گونه دسته بندی کرده‌ام: پادوها و رهبرها... یک دسته رهبران خاص‌الخاص هستند که فقط و فقط برای این آفریده شده‌اند که خیز بردارند و به قدرت برسند؛ این‌ها اگر حتی زمانی هم کاملا اتفاقی به زندان بیافتند و چندتایی را لو بدهند، باز هم می‌توانند و باید حتی همین لودادن‌ها را سرمایه پاکبازی‌ها و جانفشانی‌های خودشان بکنند، عینهو خود من! (از متن کتاب)[/quote]
جملات فوق شما را یاد تز کدام یک از شخصیت های "جنایت و مکافات" می اندازد؟
من معتقدم که پروردگار تکامل بخش آدم‌ها را در دو دسته کاملا متمایز آفریده است، که من آن‌ها را این گونه دسته بندی کرده‌ام: پادوها و رهبرها... یک دسته رهبران خاص‌الخاص هستند که فقط و فقط برای این آفریده شده‌اند که خیز بردارند و به قدرت برسند؛ این‌ها اگر حتی زمانی هم کاملا اتفاقی به زندان بیافتند و چندتایی را لو بدهند، باز هم می‌توانند و باید حتی همین لودادن‌ها را سرمایه پاکبازی‌ها و جانفشانی‌های خودشان بکنند، عینهو خود من! (از متن کتاب)
هتل عمو مسعود
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک