رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
النصوص
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 16 رای
این کتاب، بیش از۵۰۰ روایت از منابع اهل سنت را ذکر کرده است که همگی دلالت و بلکه صراحت بر ولایت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام را دارد. البته این تعداد همه آنچه که در آن است نمیباشد بلکه منتخبی از آن روایات است. به عنوان مثال فقط در کتاب تاریخ دمشق ابن عساکر بیش از ۲۵۰ مرتبه حدیث غدیر و ولایت با اسناد مختلف نقل شده که مولف از این تعداد با در نظر گرفتن اختلاف نقلها نهایتا کمتر از ۵ حدیث را نقل کرده است.
سخن آخر اینکه هر کس با هر مذهبی از هر کتاب معتبری بتواند یک سوم روایاتی که در این کتاب از منابع اهل سنت در باب ولایت و خلافت و وصایت حضرت امیرالمومنین علیه السلام نقل شده درباره‌ی ولایت و خلافت دیگران بیاورد مبلغ پنج میلیون دلار از مولف به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد. و این عهد ایست بین مولف و خدای سبحان که آنرا ادا کند و پروردگار را شاهد می‌گیرد که بر عهدش پایبند باشد و کفی بالله شهیداً.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
babedel
babedel
1392/04/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی النصوص

تعداد دیدگاه‌ها:
2
این کتاب واقعا فوق العادست . علت این جایزه ی بالا هم که براش گذاشتند این بود که بانی های زیادی از سراسر دنیا برای حمایت از این کتاب مبالغی رو پرداخت کردند و لاقی مانده ی اون مبالغ برای جایزه اش در نظر گرفته شد . در ولایت امیرمومنان شکی نیست و هر کس شکی دارد باید به ایمان و عقل و قرآن مراجعه کند و این کتاب مکمل این قانع شدن است . تمام آیه ی قرآن همین است فقط حیدر امیرالمومنین است
کسی که 5 میلیون دلار برای پاداش دادن داشته باشد تا این وعده را برگزار کند، پرسش های زیادی را بر می انگیزد!
النصوص
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک