رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سینما به روایت هیچکاک
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 37 رای
نویسنده:
مترجم:
پرویز دوایی
درباره:
آلفرد هیچکاک
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 37 رای
در حقیقت این کتاب مکتوب مجموع چند جلسه مصاحبه فیلمساز شهیر فراسنوا تروفو زمانی که زمانی که نویسنده کایه دو سینما بوده است با سلطان هیجان سینما هیچکاک میباشد گفتنی است که تروفو یکی از پایه های موج نوی سینمای فرانسه می باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/06/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سینما به روایت هیچکاک

تعداد دیدگاه‌ها:
5
[quote='محمدرضا نعمتی']آقا این کتابا قابل دانلود نیستن یا من نمی تونم دانلود کنم؟[/quote]

کاربر گرامی تا بررسی و تایید نهایی کتاب از نظر حق نشر و اجازه انتشار ، لینک دریافت کتاب بسته خواهد موند . البته اگر پاسخ به سئوال تون رو مشاهده کنین بسیار سپاسگزار خواهیم بود ، چون موجب می شه دیگه زیر کتاب هایی که لینک دریافت ندارن ، پیام نذارین!:-(:-(:-(

آقا این کتابا قابل دانلود نیستن یا من نمی تونم دانلود کنم؟
با تشکر فراوان از شما به خاطر این کتاب و افسوس بی پایان برای اینکه دیگه سینمای امروز از آدمهای بزرگ مثل هیچکاک و تروفو خالی شده.
می گویند آلفرد هیچکاک در حال رانندگی در جاده های سوئیس بود که ناگهان از پنجره ماشین به بیرون اشاره کرد و گفت: این ترسناک ترین منظره ایست که تا حالا دیده ام و امتداد اشاره او، کشیشی بود که دست بر شانه پسرک خردسالی نهاده بود و با او صحبت می کرد. هیچکاک از پنجره ماشین به بیرون خم شد و فریاد زد: فرار کن پسر جان! زندگی ات را نجات بده!
پس از سلام
چه اسکنی! چه کتابی !
هیچکاک کبیر به روایت فرانسوآ تروفوی دوست داشتنی ، و ترجمه پرویز دوایی نازنین !
این کتاب به همراه عکس های زیبا ، مصاحبه ای است صمیمانه با یکی از جاودانگان سینما یعنی آلفرد هیچکاک ، که توسط فرانسوا تروفو ، کارگردان مهم فرانسوی ،و یکی از بنیانگذاران موج نوی فرانسه صورت گرفته است، (که خود بسیار به هیچکاک علاقه داشت ) و ترجمه ی اثر هم به عهده جناب پرویز خان دوایی که خود از نویسندگان و مترجمان لطیف و یکی از بهترین منتقدان سینمای ایران است...
کیف کردم دادا ....
سپاس فراوان از یار خستگی ناپذیر کتابناکی ، کبیر اندر کبیر ؛
:x:x:x
سینما به روایت هیچکاک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک