رسته‌ها

پرونده‌ای ویژه برای شخصیتی ویژه

پرونده‌ای ویژه برای شخصیتی ویژه
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 17 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 17 رای
این ویژه نامه به قلم دکتر سپهر رادمنش و نیز برگردان برخی نوشته‌ها پیرامون یک مجموعۀ بسیار زیبا و اندیشه برانگیز تلویزیونی به نام "دکتر هاوس" است. دیدن سریال و نیز خواند این نوشتارها را به دوستان توصیه می‌کنم
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
63
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
bulkemail
bulkemail
1392/03/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پرونده‌ای ویژه برای شخصیتی ویژه

تعداد دیدگاه‌ها:
6
الان فصل هفت سریالم ،سال چهارصد و سه هستش و نمیدونم چیزی بنویسم یا نه چون تایم زیادی از سریال گذشته اخرین کامنتی که خوندم اینجا برا ده سال پیشه ،کتاب رو نگه داشتم بعد از پایان سرال بخونم مبادا از شیرینی جفتشون کم بشه . من یه پزشک نیستم این هم یه سریال پزشکی نیست در ظاهر هست اما در باطن نیست یه سریال روانشناسیه در واقع. سریالای زیادی دیدم این خیلی فرق داره.بشدت همزاد پنداری من با هاوس جوری بود که با هر شکستش من هم لطمه میدیدم با هر شادیش من هم شاد میشدم . هاوس پرده از افکار پنهان ما انسان ها در رابطه با هم برداشته. چیز هایی به زبان اورده که کسی در زندگی واقعی جرات نمیکنه بره سراغش.
چند فصل پایانی که ترجمه ایشون بود بسیار هنرمندانه بود. تشکر از ایشون و مدیرای کتابناک. به دوستان پیشنهاد میکنم این سریال رو تماشا کنن.
دکتر هاوس شخصیت ضداجتماعی و اول فیلم است. انسانی احمق اما پزشکی باهوش!!. توصیه میکنم فقط دانشجویان پزشکی این سریال نگاه کننداونم از استاجری به بعد.
تازه میفهمید از پزشکی هیچی بلد نیستید به خصوص ازبیماری های غیرشایع.
ایشون توی همه فصلهای این سریال برای تیم ترجمه مرجع اطلاعات پزشکی بودند اما در این اواخر کل ترجمه رو خودشون به عهده گرفتند..
با تشکر از زحمات بی چشمداشت ایشان و همه جامعه پزشکان
دکتر سپهر رادمنش، برای سه فصل پایانی این سریال، زیرنویس پارسی نوشتن. دیدن سریال با این زیرنویس هم لذتش رو دو چندان می‌کنه
ممنون تشویق شدم این سریال رو ببینم
راجع به سریال های دیگر مثل این مقاله یا کتاب ندارید؟
پرونده‌ای ویژه برای شخصیتی ویژه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک