رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قدرت اراده
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 45 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 45 رای
افکاری که سرشت یکسانی دارند همدیگر را جذب وآنهایی که طبیعت متضادی دارند یکدیگررا دفع می کنند.به سخنی دیگر،معمول حالات روحی شما،باعث ایجادوحفظ ارتباط شما با کسانی می شود که در وضعیت مشابه شما قراردارند.
پل کلمان ژاگو در سال 1889 در خانواده ای متوسط به دنیا آمد. وی در سالهای اولیه زندگیش ؛ کودکی ضعیف بود و این دوران را با سختی و مشقت پشت سر گذاشت . تمام عمرش در پاریس ؛ شهری که فوق العاده به آن علاقه داشت سپری شد. ژاگو در حالیکه 18 سال داشت با یک متخصص هیپنوتیزم به نام دکتر دورویل آشنا شد و در سال 1907 به عنوان شاگرد نزد استاد به فراگیری پرداخت و پس از مدتی از همکاران او گردید. اطلاعات عمیق او در زمینه روانشناسی فردی به وی امکان داد تا کتب مهمی بنویسد که شهرت جهانی پیدا کرد و خوانندگان آثارش بر این امر گواهی میدهند کتابهای ژاگو برای خوانندگانش ؛ آرامش در گذراندن مراحل زندگی و شجاعت کافی برای تصمیم گیری را به ارمغان آورده است.پل ژاگو سمبل و نشانه ای از افرادی است که بدون آموزگار چیزی را در حد کمال فرا می گیرند . او بدون داشتن مدرکی در تمام مدت عمر خویش به مطالعه پرداخت. وی که دارای حافظه ای استثنایی بود دانشمند واقعی به شمار می رفت معروف شدنش هیچ گونه تاثیری بر سادگی ذاتی او نگذاشت. به راستی میتوان گفت که شاید آثار هیچ نویسنده ای تا این حد خالی از پوچ گرائیهای ادبی نبوده است.هنگا می که با او در مورد منافعی که از فروش کتابهایش نصیب دیگران شده بود گفتگو میکردند حالت تعجب زده و نا باورانه ای به خود میگرفت . او به همان سادگی دوران زندگیش در سال 1962 بدرود حیات گفت .وی را در گورستان تیسه به دور از هر گونه تشریفات رسمی و تنها با شرکت چند دوست نزدیکش به خاک سپردند.

در این‌ کتاب‌ روشِ پرورش‌ اراده‌ تشریح‌ می‌شود تا اولاً بتوان‌ بر خود مسلط‌ شد، ثانیاً چگونگی‌ تأثیر از فاصله‌ یا راه‌ دور بر یک‌ یا چند شخص‌ فرا گرفته‌ شود، و بالاخره‌ (برای‌ کسانی‌ که‌ مایل‌ به‌ آزمایش‌ هستند) چگونگی‌ و نحوه‌ اجرای‌ روش‌های‌ تنظیم‌ ارادی‌ سرنوشت‌ روشن‌ شود. قدرت‌ اراده‌ روش‌ عملی‌ تأثیر بر خویشتن‌، بر دیگران‌ و بر سرنوشت‌ خویش‌ را به‌ ما می‌آموزد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
مهتاب الف
مهتاب الف
1392/02/16
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قدرت اراده

تعداد دیدگاه‌ها:
4
سلام با تشکر از قرار دادن این کتاب مفید
سایر کتب این نویسنده رو هم اگه برای دانلود قرار بدید خیلی ممنون میشیم
[center]اگـــر احساسات و هیجان انسانی با فورانی برانگیخته شوند،حتی بی حال ترین و سست ترین انسانها گاه در برابر حیرت همگان ؛کارهایی ابتکاری و شایان توجه انجام می دهند هیچ کس قبلأ باور نمیکرد قادر به انجام آن باشند.
من به یکایک خوانندگان این کتاب اطمینان می دهم که هرقدر از قدرت اراده و نیروی ذهنی و روانی محروم باشند،اگر توصیه های کتاب را به کار ببندند،به نتایجی دست خواهند یافت که بسیار فراتر از امیدهای ایشان است....
پل کلمان ژاگو
(بخشی از پیشگفتار کتاب)[/center]:x
ثانیاً چگونگی‌ تأثیر از فاصله‌ یا راه‌ دور بر یک‌ یا چند شخص‌ فرا گرفته‌ شود،

سلام دوستان
می خواهم همین چند خط ازمایش کنم
موارد ازمایش : من خراب ، ملا ، فهیم ، قدرت اراده به میزان قدرت اب انگور هفت ساله
نتیجه مورد انتظار کتاب برای ازمایش : راضی شدن ملا برای اجازه دادن به من برای چرخی بزنم با فهیم یا فهیم برام سیگاری دود کند
نتیجه واقعی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ملا جواب بده
مطب این کتاب نسبی است/ ولی مطالعه آن محکی به قدرت تحلیل و تصمیم خواننده می باشد
قدرت اراده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک