رسته‌ها
طالع نحس
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 34 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 34 رای
✔️ رمان «طالع نحس» بر اساس افسانه ای از کتاب مقدس به رشته تحریر درآمده و نویسنده بر پایه قدرت تخیل خارق العاده خود داستان را پیش برده و سپس با بهره جویی از جنبه های خرافی این افسانه به حوادث داستان شکل میدهد. نویسنده با چیره دستی نقل قول هایی از انجیل و تورات را در کتاب خود میگنجاند تا اثری متفاوت و تکان دهنده را برای مخاطبینش خلق کند ، به طوری که در پایان خواننده اصل تخیلی بودن داستان را از یاد میبرد و به احتمال وقوع وقایع داستان می اندیشد.

بر پایه رمان طالع نحس فیلمی نیز به همین نام در سال 1976 به کارگردانی جان لستر ساخته شد. از این فیلم به عنوان یکی از برترین فیلم های ژانر وحشت یاد می شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
339
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mohammad abedi
mohammad abedi
1392/06/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی طالع نحس

تعداد دیدگاه‌ها:
7
یادش بخیر.اوایل نوجوانی این کتاب رو خوندم خیلی دوستش داشتم اون زمان....
کتاب فوق العاده هستش چون وقتی می خونی به راحتی تصویر سازی تو ذهن ت انجام میدی .توصیفات در باره خانم بلک بری واقعا جالب است و شما می تونی این زن را در ذهن خود مجسم نمایی
خیلی کتاب جالب و جذابیه موضوع گیرا و جالبی داره هیجان انگیزه هر صفحه که پیش میری دوس داری سریعتر صفحه ی بعدیش رو هم بخونی!
[quote='neb70']تشکر بابت کتاب که از فیلمش خیلی بهتر بود! دوستان کسی می دونه این کتاب ادامه هم داره یا نه؟[/quote]
فیلمش شامل سه قسمته که تا زمان بزرگی و قدرت گرفتن دیمین (پسر شیطان)طول میکشه .اما نمی دونم کتابش سه جلدیه و یا کارگردان به دلیل موفقیت فیلم اول ،کار را دامه داده.
تشکر بابت کتاب که از فیلمش خیلی بهتر بود! دوستان کسی می دونه این کتاب ادامه هم داره یا نه؟:-(
PDF
4 مگابایت
طالع نحس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک