رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
وکیلی برای خسارت
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 21 رای
نویسنده:
مترجم:
شهناز مجیدی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 21 رای
✔️ داستان درباره یک وکیل جوان در کانون وکلای تسخیری است که در یکی از پرونده هایی که به او واگذار شده با فرد مرموزی آشنا می شود. این آشنایی باعث خروج او از کانون وکلای تسخیری و تبدیل او به یکی از قوی ترین و ثروتمند ترین وکلای خسارت گیر میشود. اما در ادامه اوضاع طبق برنامه پیش نمی رود و مشکلات یکی یکی بروز می کنند...

فضای داستانهای گریشام، که معمولا از تلفیق فضاهای حقوقی، اجتماعی و احساسی ایجاد می شوند، دوست داشتنی و ماندگارند. بسیاری از رمانهای او در سینمای آمریکا به فیلم های ماندگار و به یادماندنی تبدیل شده اند. سبک ساده و روان نویسی او روایت داستان را در ذهن مخاطب ماندگار می کند و خواننده را تا انتهای کتاب همراه خود می برد.
اکثرا شخصیت اصلی داستان، وکیلی است با آرمانهای والا که مانند بسیاری از وکلای جوان قصد دادخواهی از بینوایان و ریشه کن کردن ظلم و فساد در جامعه را دارد. و اکثرا هم طی اتفاقات داستان این بنای رویایی فرو می ریزد و گرد و غبارش بر دل وکیل جوان می ماند! یا اینکه وکیل در دام مافیا و افراد نابه کار می افتد و راهش را کج می کند تا بدون اینکه تمام آرمانهایش را لگدمال کند، آنها را دور بزند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammad abedi
mohammad abedi
1392/06/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی وکیلی برای خسارت

تعداد دیدگاه‌ها:
1
به نظرتون یکم شبیه فیلم وکیل مدافع شیطان نیست ؟؟؟:D
وکیلی برای خسارت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک