رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
برزخ تن
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 22 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 22 رای
کاری که می کنم را با ارایۀ یک مقالۀ علمی در گزارش بیماران یک جراح اشتباه نگیرید ! این بار از مراجعۀ صرف به مجموعه پرونده های بیمارانم معذورم . بنا دارم به قلبم رجوع کنم و در زوایای پنهان آن خاطره هایی از انسانهایی را بدر آورم که در برزخی از وجود گرفتارند . آنانی که از دومین حق بنیادین حیات یعنی هویت جنسی محرومند و لاجرم در تاریکیِ از خویش زندگی که نه مُردگی می کنند .

دکتر شهریار کهن زاد متولد 1338 جراح ، موزیسین ، کاراته باز و پزشک دوران جنگ تحمیلی در منطقه مهران میباشد.
کتاب فوق بخشی از کتاب برزخ تن به انتخاب نویسنده است . این کتاب شامل خاطراتی از ایشان در ارتباط با جراحی تغییر جنسیت بیماران transexual میباشد که در جهت ارتقای آگاهی عمومی در جامعه و در ارتباط با این مقوله اجتماعی نگاشته شده است و خواندن آن خالی از لطف نیست .
منبع : http://www.shahryarcohanzad.com/Medical-Publications.html
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermiakingm
ermiakingm
1392/02/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی برزخ تن

تعداد دیدگاه‌ها:
4
حالا آدم ترنس هم ک نباشی یه وقتی دوست داری تغییر جنسیت بدی
من عاشق این حس ام.:x:x:x:x:x
آقای خمینی واقعا مرد شریفی بوده که همچین فتوایی رو در ایران صادر کرده... اون هم در حالی که تو اون زمان مردم دید بسته ای به این موضوع داشتن... جتی الان ایران به بهشت ترانس ها معروفه و اینجا پس از تغییر جنسیت شناسنامه، مدارک اجتماعی و شهروندی طرف رو بطور کامل با هویت جدیدش تطبیق می دهن و این در صورتیه که بعضی از کشورهای پیشرفته ی امروزی اینکار رو بطور کامل نمی کنن. امیدوارم جامعه ی ایران نسبت به پذیرش ترانسکشوال ها با نگاه بازتری برخورد کنه.. به امید روزی که هیچکس در مورد مسائل جنسی شون ترس و خجالت نداشته باشه
[quote='ali1269']همه حق دارند تا بدانند کدوم طرفی هستن!
من همکاری دارم رده 30 سال را دختر بوده و دوسالی هست ه پسر شده ودر شهر خودشون زندگی مینه و دست بر قضا شغلی داره ه با مردم روزانه ارتباط مستقیم دارد. از اراده بالایی برخوردار است وگرنه شهر یا شغل خود را عوض میکرد![/quote]
.
.
.
.
ممنون از توضیحات دوست گرامیمون واقعا اموزنده اس :-(
همه حق دارند تا بدانند کدوم طرفی هستن!
من همکاری دارم رده 30 سال را دختر بوده و دوسالی هست ه پسر شده ودر شهر خودشون زندگی مینه و دست بر قضا شغلی داره ه با مردم روزانه ارتباط مستقیم دارد. از اراده بالایی برخوردار است وگرنه شهر یا شغل خود را عوض میکرد!
برزخ تن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک