رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ماری آن
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 35 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 35 رای
✔️ کتاب روایت داستانی از ماجرای واقعی مادربزرگِ مادربزرگ دوموریه، ماری آن کلارک است. مری آن کلارک از سال 1803 تا 1808 معشوقه فردریک آگوستوس، دوکِ یورک و آلبانی بود.

برشی از کتاب:
«باب فارکهر»، ناپدری «ماری آن»، وقتی به خانه می آمد، همیشه بوی مرکب چاپخانه می داد. اولین خاطره ماری آن از روزگار گذشته اش، همین بود. او به ناپدری اش بسیار علاقمند بود. ماری آن در سنی که بیش تر کودکان مشغول فراگیری مسائل مذهبی و حفظ کردن ضرب المثل ها بودند، در خصوص حملات دولت، حمله به سیاست خارجی دولت و یا توطئه علیه رهبران، مطالبی می خواند و اغلب اوقات با ناپدری اش و دوستان او بیرون می رفت و می دانست که آنها چه می کنند و درباره چه چیزهایی حرف می زنند. پدر او، آقای «تامپسون» اهل «ابردین» بود و جان خود را در دوره استقلال آمریکا از دست داده و در واقع وابسته به ارتش بود. رابطه ماری آن با ناپدری اش خیلی خوب بود تا این که ناپدری بیمار می شود و دکتر دستور می دهد که مدتی را در خانه استراحت کند. این باعث می شود که ماری آن به جای او برای کار به چاپخانه برود. بعد از آن اتفاقاتی در زندگی اش رخ می دهد که ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammad abedi
mohammad abedi
1392/06/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ماری آن

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='hsse gharib']ماری آن بیچاره باید تن فروشی کنه تا خانوادش زندگی خوبی داشته باشند .
آره فقر و فحشا همیشه با هم مماس اند و هم جهت.[/quote]
اصلا هم اینطور نیست. هر فقیری به فحشا کشیده نمیشه. میتونه کشیده نشه. همونطور که خیلی ها کشیده نشدن و مانع به فحشا کشیده شدن خیلی های دیگه شدن. فقط اونا مثلا یه سیمین نداشتن که درموردشون بنویسه.
ماری آن بیچاره باید تن فروشی کنه تا خانوادش زندگی خوبی داشته باشند .
آره فقر و فحشا همیشه با هم مماس اند و هم جهت.
ماری آن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک