رسته‌ها
سرنوشت ایران چه خواهد بود
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 493 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 493 رای
سر نوشت ایران در دست شماست . سرنوشت ایران آن خواهد بود که شما بخواهید و از راهش بکوشید و به انجام رسانید . خدا کسی را برای بدبختی و بیچارگی نیافریده .

به پیشانی کسی چیزی نوشته نشده . سر نوشت یا بخت نتیجه کارها و کوششهای هر کسیست .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
46
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
MTOM
MTOM
1388/07/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سرنوشت ایران چه خواهد بود

تعداد دیدگاه‌ها:
20
کتابناک گرامی
از شما برای گسترش فرهنگ کتاب خوانی و افزایش آگاهی اجتماعی سپاسگزار هستم. البته نمی دانم که حقوق نویسنده در این باره چگونه پاس داشته می شود. به هر حال جنبه نیک کار شما ستودنی است.
در روزگاری که به اصطلاح روشنفکران میهن، امروز چشم بسته پی کمونیسم راه می افتادند و فردای آنروز دلباخته ی چشم های آریایی هیتلر می شدند، شامه ی تیز افراد انگشت شماری چون کسروی و هدایت بوی تعفن را استشمام کرده بود و می کوشیدند تا چاهک را نشان دهند.
در جایی از همین نوشته کسروی خرده هایی به حزب توده می گیرد و در قسمتی می گوید :
"در ایران پس از چهل سال هنوز مشروطه یا رژیم دموکراسی استقرار پیدا نکرده و انبوه مردم علاقه ای به آن ندارند. بلکه حقیقت این است که نود و نه درصد مردم از معنی مشروطه نا آگاهند. تنها نام آن را شتیده اند که آنهم با ریشخندها و توهین هایی توام بوده است. از سوی دیگر از نظر عقاید موانعی در برابر مشروطه موجود است که تا آنها از میان برنخیزد مردم بزندگانی دموکراسی علاقه پیدا نخواهند کرد و استقرار آن رژیم در این کشور از محالات خواهد بود...
یک توده نخست باید حقایق اولیه زندگانی را بفهمد تا نوبت به اصلاح معاش کارگرانش رسد. آن کارگری که شما برای اصلاح معاش او می کوشید در توی خرافات غرق است و دست و پا می زند. آن کارگر آماده است سعادت خود و خانواده اش را به یک عقیده ی خرافی قربانی سازد. آن کارگر آماده است بعنوان آنکه شما بروضه خوانی عقیده ندارید و به تکیه احترام نمی گذارید، بر شما بشورد و آن غائله اصفهان را بر پا گرداند.
آن روستایی که شما خود را حامی او گردانیده ایددر توی نادانی تا گلو فرو رفته و از زندگانی چیزی نمی فهمد. شما می توانید با سخنانی او را تحریک کنید که به ارباب دخالتی در عایدات ندهد، می توانید تفنگ به دستش بدهید که گماشتگان ارباب را بکشد. ولی اینها او را اصلاح نخواهد کرد و از او دهقانی که همسر دهقانان آلمان و فرانسه باشد پدید نخواهد آمد"
بابا اگه میشه دانلود کله کتاباش رو باهم رو فراهم کنید
مردیم دونه دونه دانلود کردیم
همه به همین موضوع فکر می کنیم . این پرسش ما هم هست . راستی چه خبر
من اخرش نفهمیدم این 1 دقیقه واسه چیه:((
و روح قاتلین وی؛ گروهک فدائیان اسلام و بویژه نواب صفوی ملعون, در عذاب الهی...

؟؟؟؟؟؟؟؟
روح شادروان کسروی جاویدان...
و روح قاتلین وی؛ گروهک فدائیان اسلام و بویژه نواب صفوی ملعون, در عذاب الهی...
ریاکاران تحمل راستگویان را ندارند و به نیابت از خدا آنان را از صفحه گیتی پاک میکنند, تا اندیشه هایشان به دیگر کسان سرایت نکند؛
که اگر چنین شود... بازار داغشان تختخ میشود.
سرنوشت ایران چه خواهد بود
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک