رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
محاسبات اتصال کوتاه در شبکه
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
انتشارات دانشگاه تهران
سال انتشار-1359
کتاب پیش رو برای ان دسته از مهندسین شاغل در وزارت نیرو بسیار مفید است. محاسبات اتصال کوتاه در شبکه های الکتریکی یکی از مهم ترین دروسی است که هر مهندس برقی که با طراحی و راهبری سیستم های الکتریکی سر و کار دارد بایستی فرا گیرد تا وی را در انتخاب صحیح تجهیزات و سیستم های حفاظتی به طور مناسب تاجائی که وقوع اتصالی در شبکه های برق از سطوح سیستم های توزیع فشار ضعیف تا فشار قوی و فوق فشار قوی مدد رساند.
هر چند استفاده از نرم افزار های تخصصی مانند ETAP این محاسبات پیچیده را در کسری از ثانیه انجام میدهد, لیکن انچه که از دید کاربر این نرم افزار پنهان می ماند جزئیات محاسبات است که حتی کوچکترین اشتباه در وارد کردن اطلاعات مر بوط به سیستم مورد طراحی میتواند تاثیری فراتر از حد تصور داشته باشد بدیهی است انتخاب غلط تجهیزات باعث ناپایداری شبکه گردد.
این کتاب توسط استاد گرانقدر دانشگاه تهران اقای مهندس مسعود سلطانی به عنوان یک درس 3واحدی جهت تدریس به دانشجویان رشته برق-الکترو تکنیک مورد استفاده قرار گرفته است.تمامی دانش اموختگان رشته برق قدرت در دهه های 50تا 60 موفقیت خود را مرهون زحمات ایشان هستند
مسعود سلطانی شیرازی ، در سال 1306 شمسی در تهران دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و متوسطه ی خود را در تهران گذراند. آنگاه در سال 1328 به آلمان رفت و در دانشگاه برلن به تحصیل الکتروتکنیک پرداخت و به سال 1335 از همین دانشگاه ، مدرک فوق لیسانس را اخذ نمود. وی در سال 1339 به ایران بازگشت و مدرک فوق لیسانس او از سوی وزارت علوم ، معادل دکترا در رشته ی الکترونیک تشخیص داده شد. مهندس سلطانی ، در 16 آذر سال 1339 پس از گذراندن مجموعه ای از امتحانات کتبی و شفاهی و عملی به عنوان دانشیار رسمی برق دانشکده فنی منصوب شد و آنگاه در 30 آبان 1345 ، عنوان استاد تمام وقت رشته ی برق جریان قوی را دریافت کرد و تا 11 فروردین 1375 که به اصرار خود بازنشسته شد ، در گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشکده فنی اشتغال داشت. وی در طول دوران خدمت خویش ، به پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران و موافقت وزارت علوم ، به اداره ی دانشکده فنی تبریز ، دو دوره معاونت آموزشی دانشکده فنی به سال های 1346 و 1350 و نمایندگی دانشکده فنی در شورای دانشگاه تهران در سال 1351 پرداخت.
گروه : فنی و مهندسی
رشته : مهندسی هسته ای
تحصیلات رسمی و حرفه ای : مسعود سلطانی شیرازی، تحصیلات ابتدایی و متوسطه ی خود را در تهران گذراند. آنگاه در سال 1328 به آلمان رفت و در دانشگاه برلن به تحصیل الکتروتکنیک پرداخت و به سال 1335 از همین دانشگاه ، مدرک فوق لیسانس را اخذ نمود. وی در سال 1339 به ایران بازگشت و مدرک فوق لیسانس او از سوی وزارت علوم ، معادل دکترا در رشته ی الکترونیک تشخیص داده شد.
مشاغل و سمتهای مورد تصدی : مسعود سلطانی شیرازی، در طول دوران خدمت خویش ، به پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران و موافقت وزارت علوم ، به اداره ی دانشکده فنی تبریز ، دو دوره معاونت آموزشی دانشکده فنی به سال های 1346 و 1350 و نمایندگی دانشکده فنی در شورای دانشگاه تهران در سال 1351 پرداخت.
فعالیتهای آموزشی : مسعود سلطانی شیرازی ، در 16 آذر سال 1339 پس از گذراندن مجموعه ای از امتحانات کتبی و شفاهی و عملی به عنوان دانشیار رسمی برق دانشکده فنی منصوب شد و آنگاه در 30 آبان 1345 ، عنوان استاد تمام وقت رشته ی برق جریان قوی را دریافت کرد و تا 11 فروردین 1375 که به اصرار خود بازنشسته شد ، در گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشکده فنی اشتغال داشت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khosro1952
khosro1952
1392/02/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی محاسبات اتصال کوتاه در شبکه

تعداد دیدگاه‌ها:
2
محاسبات اتصال کوتاه در شبکه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک