رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جوانان در طوفان غرایز
امتیاز دهید
5 / 3.1
با 18 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.1
با 18 رای
قسمتی از پیشگفتار:
(( از مباحث مهم اجتماعی که به صورت معضلی در جوامع بشری بروز کرده و صاحب نظران را به فکر و اندیشه و راه حل واداشته , مباحث مربوط به نسل جوان است . از آن جا که این طبقه , از نظر ویژگی ها و موقعیت سنی , در شرایط خاصی قرار گرفته است , اگر جامعه به آنها توجه نکند و آنها را از بعضی مسائل آگاه نگرداند, قطعا پیامدهای ناگواری هم برای خودشان و هم برای دیگران به بار می آورند. ))
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
civil84
civil84
1392/03/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جوانان در طوفان غرایز

تعداد دیدگاه‌ها:
3
[quote='siawash110']تا وقتی که به غرایز به دید طوفان و رعد و برق و یک امر منفی نگاه می شود مشکلات ما همچنان باقی است . . .
این عرفهای نابه هنجار را بشکنید . . .[/quote]
دوست عزیز..منظور از طوفان غرایظ ب این منظوره ک غریزه به ناگهانیِ طوفانه..طوفان از اول طوفان نبوده..بادی بوده ک شده طوفان..درست مثل غریزه..یک باد شدید و مخربه که میشه طوفان..باد هیچ وقت مورد نفرت نیست..باد کنترل نشده ست که زیان آوره!البته!این نظرمن بود!:)
تا وقتی که به غرایز به دید طوفان و رعد و برق و یک امر منفی نگاه می شود مشکلات ما همچنان باقی است . . .
این عرفهای نابه هنجار را بشکنید . . .
از مباحث مهم اجتماعی که به صورت معضلی در جوامع بشری بروز کرده و صاحب نظران را به فکر و اندیشه و راه حل واداشته , مباحث مربوط به نسل جوان است . از آن جا که این طبقه , از نظر ویژگی ها و موقعیت سنی , در شرایط خاصی قرار گرفته است , اگر جامعه به آنها توجه نکند و آنها را از بعضی مسائل آگاه نگرداند, قطعا پیامدهای ناگواری هم برای خودشان و هم برای دیگران به بار می آورند.
جوانان در طوفان غرایز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک