رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زیتون درمانی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
زیتون (به انگلیسی: Olive)‏ و با (نام علمی: Olea europaea) شامل تقریباً ۲۰ گونه درختان کوچک از خانواده زیتونیان بوده و در جهان کهن از حوزه دریای مدیترانه، شمال آفریقا، جنوب شرقی آسیا، شمال تا جنوب چین، اسکاتلند و شرق استرالیا پراکندگی گسترده‌ای داشته‌اند. آن‌ها همیشه سبز بوده و دارای برگ‌هایی کوچک و یک‌پارچه هستند که روبروی هم قرار گرفته‌اند. میوه این گیاه یک شفت است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1392/07/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زیتون درمانی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='behzadaho']کتاب خوبی است .و تلفیقی از اطلاعا ت نوین همراه با دیدگاه سنتی در خصوص زیتون و استفاده از ان به عنوان ماده غذایی پیشگیری کننده و درمانگر ارایه شده است. روش شناخت روغن بکر از تقلبی نارساست. ترجمه بعضی ار اصطلاحات پزشکی ضعیف است. بهتر بود واژه اپیدمیولوژی در این متن به همه گیری شناسی ترجمه میشد. واژه پلاکت در متن های فارسی جا افتاده تر از پلاتلت است.
پایدار باشید.[/quote]
از نکاتی که گفتی تشکر می کنم.
کتاب خوبی است .و تلفیقی از اطلاعا ت نوین همراه با دیدگاه سنتی در خصوص زیتون و استفاده از ان به عنوان ماده غذایی پیشگیری کننده و درمانگر ارایه شده است. روش شناخت روغن بکر از تقلبی نارساست. ترجمه بعضی ار اصطلاحات پزشکی ضعیف است. بهتر بود واژه اپیدمیولوژی در این متن به همه گیری شناسی ترجمه میشد. واژه پلاکت در متن های فارسی جا افتاده تر از پلاتلت است.
پایدار باشید.
زیتون درمانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک