رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نیایش فیلسوف
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 33 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 33 رای
.
نیایش فیلسوف، شامل ۲۷ مقاله فلسفی و کلامی استاد دینانی است که در زمان‏های مختلف و مناسبت‏های گوناگون به رشته تحریر در آمده و در یک فاصله زمانی ۲۵ ساله در برخی از کتاب‌ها و نشریات ادواری به چاپ رسیده‏اند. به تعبیر استاد؛ آنچه می‏تواند این مقالات را به یکدیگر مرتبط سازد و از میان آن‌ها قدر جامع و جنس مشترکی به وجود آورد.
فارابی – معلم ثانی – در نیایش‌ها و تضرعات خود به درگاه باری تعالی این‌گونه به ندبه می‌نشیند: اللهمانی اَسئَلُکَ یا واجِبَ الوجود وَ یا عِلَةُ العِلَل، یا قَدیمأ لَم یَذَل، ان تَعصمنی مِن الزُلَل. وَ اِن تَجعَل لی مِن اَلأمل ما تَرضاء لی مِن عَمل. «پروردگارا، ای هستی بایسته، و ای سبب پیدایش هرگونه سبب، ای قدیم زوال ناپذیر، ترا می‌خوانم که مرا از لغزش‌ها باز داری،...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
tajii
tajii
1391/11/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نیایش فیلسوف

تعداد دیدگاه‌ها:
1
دینانی خود از پیروان افکار و اندیشه های ملاصدرا، این فیلسوف و عارف بزرگ همه ی قرنهاست. فیلسوف و عارفی که تا امروز نظیر آن هنوز به جهان نیامده است . بدیهی است که تاثیر افکار و اندیشه های صدرالمتالهین بر این استاد گرامی می تواند به آثارش ارزش ویژه ای ببخشد. به همین خاطر معمولا آثار استاد دینانی قابل تاملند و مطالعه ی آنها به علاقه مندان به فلسفه و عرفان توصیه می شود.
نیایش فیلسوف
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک