رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

کم یعنی زیاد: فن نگارش فیلمنامه کوتاه

کم یعنی زیاد: فن نگارش فیلمنامه کوتاه
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
ساخت چهار فیلمنامه کوتاه که به هم متصل می شوند ، چاپ چهارم با تأکید بر اینکه ارتباط انسانی ، هرچند غالبا نادیده گرفته می شود ، برای نوشتن فیلمنامه های موثر ضروری است. این کتاب پیشگامانه به شما نشان می دهد که چگونه مهارت های فیلمنامه نویسی خود را پیشرفت و تعمیق بخشید. همچنین توانایی شما را در نوشتن فیلمنامه های کوتاه غنی تر ، با طنین بیشتر که با مخاطب شما ارتباط برقرار می کند ، افزایش می دهد.
کلودیا هانتر جانسون ، نویسنده و کارگردان برنده جایزه ، با سبک صریح و گفتگوی خود ، اصول بسیار مهم تکنیک نمایشی را به شما می آموزد و شما را با مهارتهای چالش برانگیز نوشتن فیلمنامه های کوتاه با تمرکز بر تمرینات با افزایش طول و پیچیدگی، راهنمایی می کند. با تکمیل این تمرینات و استفاده از تکنیک ها و بینش های کلودیا در مورد کار خود ، خواهید آموخت که چگونه درباره هدف فیلمنامه نویس عمیق تر فکر کنید، الگوهای موثر روابط انسانی را بسازید و مهارت های قصه گویی خود را تقویت کنید.
کلودیا هانتر جانسون برنده بهترین فیلم مستند فلوریدا در ۲۰۱۲ شده است. وی اخیرا فیلمنامه بلند روبی را براساس مستند خود به اتمام رسانده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1392/03/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کم یعنی زیاد: فن نگارش فیلمنامه کوتاه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کم یعنی زیاد: فن نگارش فیلمنامه کوتاه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک