رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پروتئین ها و اسید های نوکلئیک
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 11 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 11 رای
در دهه گذشته بعضی از روش های آزمایشگاهی موجب تغییرات زیادی جهت کشف پدیده های شگرف طبیعت شد مثل تفرق الترا سانتریفیوژ، و الکتروفورز و غیره. در این کتاب سعی شده است که با وجود روش های آزمایگاهی بسیار پیچیده ، x اشعه جدید تا حدی در مورد مارکرومولکول های زیستی (که در اینجا منظور فقط اسیدهای نوکلئیک و پروتئین ها هستند) و کمپلکس هایی که ایجاد می کنند، مورد توجه قرار گیرند. این ماکرومولکول ها حاوی شکل ها، کانفورماسیون، ساختار، تغییرات کانفورماسیونی، حرکت، اندرکنیش های بسیاری هستند که بحث در مورد آنها بسیار مفصل تر از آنچه در این کتاب آمده، خواهد بود. هدف ما بررسی اصول و مفهوم کلی این مولکول های شگفت آفرین است که در حقیقت قلب زیست شماسی مولکولی را
تشکیل می دهند. این اصول و نتایج حاصل از آن توسط علومی مثل فیزیک، شیمی، و زیست شناسی به دست آمده اند. هنوز نسبتأ جدید (- omics) امروزه پروتئومیکس، ژنومیکس، ترانس کریپتومیکس، و متابولومیکس یعنی روش های اُمیکس هستند. جالب است که این فناوری ها با سرعت زیاد جای خود را در پژوهش های مختلف باز کرده اند و امیدواریم که خصوصیات بیشتری در مورد ماکرومولکول ها نشان دهند
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
budah
budah
1391/11/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پروتئین ها و اسید های نوکلئیک

تعداد دیدگاه‌ها:
4
[quote='HASSAN53266439']مر30 بابت راهنمایی شما دوست عزیز[/quote]
خواهش می کنم. امیدوارم از کتاب هایی که قابل دریافت هستند ، استفاده مفید برده و حضوری فعال و سازنده در سایت کتابناک داشته باشید. :-)
[quote='HASSAN53266439']سلام .من تازه عضو شدم لینک دانلود کجاست چجوری باید دان کنم[/quote]

با خوشامد به شما ، قابل ذکر هست : کتاب مذکور تا بررسی و تایید نهایی از جهت حق نشر ، فاقد لینک دریافت خواهد بود . فقط کتاب هایی که منعی از نظر حق نشر نداشته باشند قابل دریافت هستند.
با سپاس

سلام .من تازه عضو شدم لینک دانلود کجاست چجوری باید دان کنم
پروتئین ها و اسید های نوکلئیک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک