رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مبانی معنویت فطری
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 29 رای
نویسنده:
مترجم:
فرزاد یمینی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 29 رای
دکتر بهرام الهی، متولد ۱۳۱۰ شمسی و فارغ التحصیل دانشکده پزشکی دانشگاه مون پلیه در فرانسه است که در مدتی نزدیک به سی سال، هم‌زمان با کار طبابت و جراحی، به کار تحقیق، تدریس و سرپرستی چند دانشکده پزشکی مشغول شد. او در این مدت، چند کتاب تخصصی در زمینه آناتومی، جراحی و اورولوژی اطفال تألیف کرد که برخی از آنها به عنوان کتاب مرجع مورد استفاده دانشجویان قرار می‌گیرد. وی چند سال پیش در مقام استاد ممتاز دانشگاه بازنشسته شد.
دکتر بهرام الهی، در این سال‌ها، به موازات فعالیت‌های دانشگاهی و حرفه‌ای خود، مطالعات عمیقی در معنویت و اخلاق، بر اساس فلسفه و تعلیمات پدرش، استاد الهی، به عمل آورده‌است. وی در تألیفات خود، رئوس فلسفه سیر کمال استاد الهی، را با زبانی ساده در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
تألیفات بهرام الهی بر اساس سخنرانی‌های او در دانشگاه سوربن و دیگر مراکز علمی اروپا و آمریکا بوده‌است.
این تألیفات، تاکنون به زبان‌های فرانسه، فارسی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و ... منتشر شده‌اند.

مقصود اصلی کتاب حاضر نوشته دکتر بهرام الهی ارائة این حقیقت است که معنویات، یک علم تجربی، مانند دیگر علوم تجربی است که باید آنرا با همان روش و طرز فکر علمی بیاموزیم. پرداختن به این علم، در قدم اول کار کسانی است که به آن درجه‌از رشد روحی رسیده‌اند که از خود می‌پرسند، از کجا آمده‌ایم؟ برای چه آمده‌ایم؟ و به کجا باید برویم؟ و چه بسا که این پرسش‌ها ذهن آنان را سخت آزار می‌دهد زیرا هنوز نتوانسته‌اند پاسخ‌های منطقی و گویایی بیابند. محتوای اصلی کتاب، ناظر به این هدف است که انسان‌ها، در کار تحقیق دربارة معنویات با بعد تازه‌ای آشنا شوند که از مختصات تعالیم استاد الهی است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1392/03/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مبانی معنویت فطری

تعداد دیدگاه‌ها:
3
سلام میخوام کتاب راه کمال و مبانی معنویت فطری رو دانلود کنم. لطفا دانلود این دو کتاب ارزشمند رو قرار دهید.
کتابی تامل بر انگیز و شورانده که موجبات تشحیذ ذهن را فراهم می کند. به دوستانی تفکر را نوعی عبادت می دانند پیشنهاد مطالعه ی این کتاب داده می شود
مبانی معنویت فطری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک