رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
لطیفه های سینمایی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 28 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 28 رای
مجموعه ای از کاریکاتورهای بهمن رضایی و لطیفه های سینمایی
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Bronowski
Bronowski
1391/12/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی لطیفه های سینمایی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
قشنگ بود بازم از این جور کتابا و یکم به روزترشو بذارید8-)8-)8-)
ابوالقاسم صادقی در سال 1326 در تهران به دنیا آمد. در سال 1346 از دبیرستان دهخدای کرج دیپلم ادبی گرفت و در سال 1349 از دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات عرب فارغ التحصیل شد. از سیزده سالگی با روزنامه توفیق همکاری داشت و از سال 1345 یعنی از شانزده سالگی به عضویت هیئت تحریریه آن نشریه در آمد و تا سال 1350 که سال خاموشی و توقیف توفیق بود با این نشریه همکاری داشت . از سال 1351 با مجله کاریکاتور به مدیریت محسن دولو همکاری داشت و در سال 1353 به سردبیری آن مجله رسید.
همزمان با رادیو و تلویزیون نیز همکاری داشت و برنامه صبح جمعه با رادیو و سپس عصرهای جمعه ی رادیو را می نوشت. در سال 1357 نویسنده ی تمام وقت رادیو و تلویزیون بود و برنامه های صبح جمه با رادیو ، ارمغان هفته ، دوخت و دوز ، عصر جمعه ، بامدادی ، چشم انداز ، راه شب و راه زندگی را در رادیو و شو تلویزیونی شبکه صفر را در تلویزیون همراه با جمشید وحیدی ( جمشاد ) می نوشت.از سال 1357 تا 1359 در روزنامه کیهان و مجله زن روز به کار نویسندگی مشغول شد و با چهار صفحه لبخند پارتی که بعدها به خوشکده تغییر نام یافت در مجله زن روز همکاری داشت. در سال 1358 همراه با مهندس یحیی خالقی ( کاریکاتوریست ) مجله یاقوت را منتشر کرد و به دبیری شورای نویسندگان آن نشریه رسید.
در سال 1360 سه کتاب طنز سیاسی، طنز و طعنه و تاریخچه جدول را منتشر کرد و از بهمن سال 1361 مجله توفیقیون را منتشر کرد که پس از چهار شماره ، نام مجله به فکاهیون تغییر یافت. فکاهیون تا مهر 1369 به مدت نه سال منتشر می شد و تا مدت ها تنها نشریه طنز در کشورمان بود. از 1369 هشت کتاب از جمله لطیفه ها ( لطیفه های سینمایی ، لطیفه های دیپلماتیک ، لطیفه های اداری ، لطیفه های دریایی ، لطیفه های مدرسه ای ، لطیفه های پزشکی ) منتشر کرد. از سال 1367 با گروه اجتماعی شبکه اول سیما و برنامه جنگ هفته همکاری داشت و در حال حاضر در سازمان صدا و سیما ، با شبکه های مختلف رادیو وتلویزیونی همکاری دارد.
لطیفه های سینمایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک