رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

مبانی بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی

مبانی بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 6 رای
بیوتکنولوژی را می توان مجموعه ای از روش ها و فنونی دانست که در آن از ارگانیسم های موحود زنده و یا قسمتی از آنها برای تولید ، تغییر فرآورده ها، بهینه سازی گیاهان یا حیوانات و تولید میکروارگانیسم های جدید استفاده می شود.
از منظر فن آوری زیستی نیز، بیوتکنولوژی را می توان به مفهوم استفاده از مهندسی ژنتیک در تولید گونه های جدید میکروارگانیسم ها، گیاهان و حیوانات دانست که طی این روش، ژن های خاصی از یک موجود زنده به دیگری انتقال می یابدو بدین ترتیب صفات خاصی در یک گونه جدید ظاهر می شود که نتیجه آن ایجاد یک نوع ارگانیسم با صفات ژنتیکی کاملا مشخص است.
اخیرا دانشجویان رشته های منابع طبیعی و کشاورزی علاقه ی بسیاری به مباحث بیو تکنولوژی نشان داده اند و از این رو با قرار دادن کتابی در این موضوع، سعی میکنیم منبعی جهت کسب اطلاعات دقیق در این مورد را در اختیار عزیزانی که به مباحث اینگونه علاقمندد قرار دهیم
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
budah
budah
1391/09/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مبانی بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام
من الان واقعا به این کتابنیاز داشتم
حالم گرفته شد:((
مبانی بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک