رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اس‍رار ب‍ش‍ق‍اب‍ه‍ای‌ پ‍رن‍ده‌ ی‍و. اف‌. او

اس‍رار ب‍ش‍ق‍اب‍ه‍ای‌ پ‍رن‍ده‌ ی‍و. اف‌. او
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 32 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 32 رای
این کتاب ترجمه داستانی به نام «COMMUNION – A true story »بود که در واقع خاطرات نویسنده آن ویتلی استریبر از دزدیده شدنش توسط موجودات فضایی ( یک برخورد نزدیک نوع سوم و البته بسیار هیجان انگیز!!) به حساب می آمد اما پیشگفتار کوتاه داریوش ادیب بر این کتاب بیش از متن اصلی و طولانی آن مهم به نظر می آمد چراکه در آن ضمن یادآوری خاطره ای از ملاقات با پسری که مدعی دیدار با بشقابهای پرنده در پارک جنگلی عباس آباد تهران بود تصاویری را که وی از بشقابهای پرنده در تهران گرفته بود منتشر می ساخت . تصاویری که گفته شد در ماهنامه بشقابهای پرنده ( که در آمریکا منتشر می شود ) نیز منتشر شده است. این تصاویر در برخی از موارد از تصاویر بشقابهای پرنده مکزیکو سیتی نیز واضح تر بودند.
بر طبق آمار منتشر شده توسط سازمان ملل متحد، از سال 1947 تا کنون بیش از 150 میلیون مورد گزارش رویت اشیاء پرنده ناشناس (UFO) به مراجع قانونی صورت گرفته است که از این تعداد، 20000 مورد گزارش فرود شیئ پرنده ی ناشناس بوده است. در این بین بیشمارند کسانی که گزارش کرده اند که توسط نیروهای ناشناخته و یا موجوداتی غیر زمینی از بستر و کاشانه ی خود ربوده شده اند و بر رویشان آزمایشاتی صورت گرفته که بعضاً بسیار رنج آور و عذاب آلود بوده است.
یکی از مطرح ترین و مشهور ترین این افراد، وایتلی استریبر، نویسنده و محقق آمریکایی است که کتاب حاضر را به تحریر در آورده است.
وی در سال 1989 کتاب پر فروش Communion یا مشارکت را بصورت گزارشی از آنچه بر وی گذشته بود نگاشت و در آن مطرح کرد که از سن 8 سالگی تا زمان نوشته شدن کتاب (45 سالگی) به دفعات توسط موجودات فرازمینی ربوده شده و خانواده اش نیز ازین تجربه بی بهره نبوده اند. اتفاقات گوناگونی مانند ساعات گمشده (Missing Time)، ایجاد لکه هایی به شکل نقوش هندسی بر روی پوست بدن و الی آخر گزارشهایی است که وایتلی استریبر به تفصیل درباره ی آن سخن به میان می آورد.
پس از انتشار کتاب، وایتلی فعالیتهای تخصصی خود را در این زمینه افزایش داد و هدفش همواره این بود که به نوعی حقوق نادیده گرفته شده ی ربوده شدگان را به ایشان باز گرداند. یکی از موثرترین اقدامات وی، تاسیس وب سایتی با نام http://www.unknowncountry.com بود که درآن، وایتلی به ارائه آخرین اخبار و یافته ها درمورد تمامی حقایق انکار شده از جمله موجودات فرازمینی پرداخت. در این بین وی همکاری های بی شاعبه ای با دیگر محققین سرشناس در این زمینه را آغاز نمود. از جمله می توان به خانم لیندا مولتون هاوی (Linda Moulton Howe) اشاره کرد که گرداننده و موسس وب سایت http://www.earthfiles.com می باشد. در این وب سایت بی نظیر، علاقه مندان می توانند جشنواره ای از انواع گزارشاتی را بیابند که در هیچ کجای دیگر مطرح نیستند و شامل اند بر تمامی اتفاقاتی که عمدتاً درباره ی موجودات فرازمینی رخ می دهند. مطالعه ی این وب سایت خالی از لطف نیست.
همچنین از فعالیتهای وایتلی می توان به همکاری او با جورج نوری (George Noory) موسس و گرداننده ی رادیو Coast to Coast اشاره نمود که دومین ایستگاه رادیویی پر مخاطب در سراسر آمریکا به شمار می رود در حالیکه گردانندگان آن از 5 نفر تجاوز نمی کنند! در این رادیو نیز مباحث گوناگونی در مورد علوم ناشناخته و عوالم درک نشده مطرح می شود. مشهوریت افراد بسیار زیادی مدیون این ایستگاه رادیویی کوچک و پر طرفدار است. وایتلی به دفعات با این رادیو مصاحبه کرده است و گاهی اوقات هم به عنوان مصاحبه کننده با رادیو همکاری کرده است. از جمله مصاحبه های پر سر و صدای وایتلی می توان به مصاحبه ی او با خلبان پرویز جعفری اشاره نمود. خلبان جعفری در سال 1355 یا 1976 یکی از نادرترین تجربه های تعقیب یوفوها را درآسمان تهران پشت سر گذاشت و شغل خود را فدای آن یک شب عجیب نمود. خلبان جعفری و وایتلی دوستان خوبی برای هم بودند. همچنین وایتلی همیشه گفته است که به مسایل ایران علاقه مند بوده و منابعی از داخل ایران برای او اخبار کشورمان را مخابره می کنند.
استریبر در اواسط دهه نود به اتفاق آرتور بل (Art Bell) کتاب مهمی با نام Super Storm را نگاشتند که درباره تغییرات شدید اقلیمی در سالهای پیش رو بود. در این کتاب وایتلی نظریه ای را مطرح نمود که مدعی است توسط فرازمینیان به وی الهام شده است. او نظریه ی نمک زدایی از دریاها بر اثر ذوب یخهای قطبی را مطرح کرد که باعث فرونشستن جریانهای اصلی هوا در سراسر کره زمین می شود و در نهایت یک عصر یخبندان را به دنبال خواهد داشت. از روی این کتاب، رونالد امریش، کارگردان فیلم 2012، فیلمی را با عنوان “The Day After Tomorrow” در سال 2001 ساخت که مورد استقبال جوامع مدافع محیط زیست واقع شد و فیلم مستند An Inconvenient Truth از آقای ال گور نیز مهر تاییدی شد بر نظریه ی وایتلی استریبر.
آشنایی با او و قرار گرفتن در جریانات فکری و روحی این نویسنده ی رنج کشیده ی آمریکایی، دید وسیعی از عالم را پیش رو قرار می دهد. او در سالهای اخیر نقشی موثر در معرفی افکار و آرایی داشت که هماره مورد بی مهری واقع شده اند. و حقیقتاً استریبر در این راه موفق بوده است.
خواندن این کتاب که در اصل با نام Communion (مشارکت) در سراسر دنیا و در ایران با نام بی ریط “اسرار بشقاب پرنده” !!! نشر یافت را به تمام علاقه مندان و جویندگانی که درباره موجودات فرازمینی سائل و محقق اند توصیه می کنم. علت اینکه می گویم نام ایرانی این کتاب بی ربط است اینست که در سرتاسر کتاب هیچ صحبتی درباره بشقاب پرنده به میان نیامده است و نکته ی جالب این داستان اینست که وایتلی تا زمان نگاشتن این کتاب هیچ UFO یا بشقاب پرنده ای را به چشم خود ندیده بوده است.
مترجم کتاب، آقای دکتر داریوش ادیب، کانی شناس و سنگ شناس مطرح ایرانی، فارق التحصیل دانشگاه شیراز و استاد دانشگاهی در کالیفرنیا است. او شخصاً در سال 1365 تجربه ای از رویت اشیاء ناشناس پرنده در منطقه عباس آباد تهران را پشت سر نهاده بود. رخدادی که در نوع خود کم نظیر بوده و طی آن به مدت 3 شب پیاپی، در منطقه عباس آباد تهران، اشیاء پرنده به رفت و آمد پرداختند که در کتاب 4 عکس از آنها درج شده است. این موضوع دکتر ادیب را وادار به تحقیق و مطالعه کرد و تقریباً در همان سالها، کتاب وایتلی سر و صدای زیادی را در آمریکا به راه انداخت، پس دکتر ادیب تصمیم به ترجمه و نشر آن گرفت. در ادامه ی این راه، او کتاب دیگری را با نام “پیام آور کیهان” نگاشت که در اصل ترجمه کتاب Alien Agenda یا “مقوله ی بیگانه” اثر جیم مارس (Jim Marrs) نویسنده و محقق سرشناس آمریکایی است. در این کتاب تلاش شده است تا تعداد زیادی از نامه های رسمی ای که بین مقامات عالی رتبه ی آمریکایی رد وبدل شده اند افشا شود چراکه این نامه ها حاوی مطالب شگفت آوری درباره حضور فرازمینیان در خاک آمریکا می باشند و بعضاً به دیپلماسی فی مابین دولت آمریکا و فرازمینیان می پردازند. امروزه به این دیپلماسی ExoPolitics می گویند.
متاسفانه دکتر ادیب هم به مانند خلبان جعفری، از مواجهه با حقیقت فرازمینیان خیر ندید و او نیز اعتبار شغلی خود را فدای پی بردن به این حقیقت نمود و اینک به شکل مردی “دلتنگ” (Homesick) در منزلش انتظار دیدار آنان را می کشد…
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ramin12345
ramin12345
1391/08/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اس‍رار ب‍ش‍ق‍اب‍ه‍ای‌ پ‍رن‍ده‌ ی‍و. اف‌. او

تعداد دیدگاه‌ها:
12
مقدمه کتاب و عکسبرداری جوان تهرانی در تپه های عباس آباد تهران که بر روی جلد کتاب هم دیده می‌شود از خود کتاب جذاب تر است.
سلام دیگه حوصله ندارم ماجرایی کاملااااااا!!! در این موردو اینجا بگم که واسم اتفاق افتاده .. تو قسمت کتابای پرواز روح گفتم...
[quote=\'khar tu khar\']سلام ملا جان . خوبی ؟ من که به فهیم نمیرسم . او واقعا فهیم و عاقل است . درد اکثر مردم امروز همان بشقاب خالیست و کوچکتر شدن سفره هایشان .--------فرهیزش جان . من فیلمی دارم در مورد بشقاب پرنده ها که رفقا در بوشهر خودمان فیلم برداری کرده اند .اگر رفقا صلاح دیدند لینک میدهم .[/quote]
مخلصم حاجی!
اولین فیلم تخیلی که در مورد موجودات فضائی ساخته شد سفینه ی آنها را به شکل بشقاب متصور شد، چون پریدن یک شیه بشقاب مانند به شدت با موازین فیزیک زمینی منافات دارد، آمدند بگویند مثلا خیلی خیلی عجیب است، مردم باورشان شد که کلا فضائی ها با بشقاب پرنده سفر می کنند. ما خودمان یک پا فضائی هستیم با خر این طرف و آن طرف می رویم، تردید هم وقتی ذغالش خوب باشد و سر چنگ، با موتور ایژ طی الارض می کند؛ خوب فضائی همین ماهائیم دیگر دنبال چه می گردید؟؟؟
[quote=\'zedquan\']سلام خ ت خ جان لییینک وده! لینک زور!یه فیلم مستند هست به نام نوع چهارم.نه منظورم برخورد چهارم نیست!! نوع چهارم!فیلم باز سازی مستنده که صحنه های حقیقی هم توش گنجونده شده.بازیگرشم خانم میلایو ویچ هست.من توی جزیره خارگ تو ابرا یکی دیدم که قشنگ تو ابر پیدا بود و خیلیا هم با من دیدن. غیر طبیعی بود هیچ صدایی نداشت و طوری رفت که ابر رو با خودش مکید سمت بالا. خیلی زیبا و باور نکردنی بود.هیچ چیز زمینی نمیتونست به این شتاب باشه.. بد بختی ما تو کار بودیم و شرجی نمیذاشت که گوشی درست حسابی ببریم. من بودم و یه 1310 نوکیا وگرنه لینکشو الان گذاشته بودم منم قبول نداشتم اما الان مططططططططططططططمئنم که یه خبرایی اون بالا ها هست[/quote]
کلا این فضائی مضائی ها به خودشون زحمت می دن با سوخت لیتری خدا تومن بیاند توو آسمون زمین تا ما ها رو مططططططططططططططططططططمئن کنند.
سلام خ ت خ جان لییینک وده! لینک زور!:D
یه فیلم مستند هست به نام نوع چهارم.
نه منظورم برخورد چهارم نیست!! نوع چهارم!
فیلم باز سازی مستنده که صحنه های حقیقی هم توش گنجونده شده.
بازیگرشم خانم میلایو ویچ هست.
من توی جزیره خارگ تو ابرا یکی دیدم که قشنگ تو ابر پیدا بود و خیلیا هم با من دیدن. غیر طبیعی بود هیچ صدایی نداشت و طوری رفت که ابر رو با خودش مکید سمت بالا. خیلی زیبا و باور نکردنی بود.هیچ چیز زمینی نمیتونست به این شتاب باشه.. بد بختی ما تو کار بودیم و شرجی نمیذاشت که گوشی درست حسابی ببریم. من بودم و یه 1310 نوکیا وگرنه لینکشو الان گذاشته بودم :-(
منم قبول نداشتم اما الان مططططططططططططططمئنم که یه خبرایی اون بالا ها هست
سلام ملا جان . خوبی ؟
من که به فهیم نمیرسم . او واقعا فهیم و عاقل است . درد اکثر مردم امروز همان بشقاب خالیست و کوچکتر شدن سفره هایشان .
--------
فرهیزش جان . من فیلمی دارم در مورد بشقاب پرنده ها که رفقا در بوشهر خودمان فیلم برداری کرده اند .
اگر رفقا صلاح دیدند لینک میدهم .
:x
رامین جان از اینکه برای هر کتاب توضیح کامل می نویسی سپاسگزارم.
واقعا دست مریزاد داری
راستی اینها را باور نکنید همه دروغ است
[quote=\'khar tu khar\']کتاب تکراریستالبته در 6 لینک بوده که خودم حجمش را کم کرده ام .خوش باشید[/quote]
خر اندر خر کبیر، چشم بدت مرساد که شما دو خر (خراندرخر و فهیم) مایه مباهات بشرید.
این کتاب را را من در کتابخانه ی ده مان خواندم؛ این روزها بیشتر فکرم درگیر بشقاب خالی سر سفره ست تا بشقاب پرنده، فی الحال که بشقاب حاضر است و طعام پرنده!
۹ سال قبل بشقاب خالی بوده حالا پس چه باید گفت ؟
اس‍رار ب‍ش‍ق‍اب‍ه‍ای‌ پ‍رن‍ده‌ ی‍و. اف‌. او
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک