رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خاطرات پس از مرگ براس کوباس
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 33 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 33 رای
✔️ سرگذشتی خواندنی و پرماجرا که از زبان نویسنده ای مرده بیان شده است، مردی که پس از مرگ به مرور خاطرات زندگانی اش می پردازد و از احساسات، دل خوشی ها، دردها و لحظاتی که سپری کرده است می گوید. نوشته ای ساده، روان و آمیخته با طنز که زندگی یک انسان را به نمایش می گذارد، انسانی که نماینده ایست از تمام بشریت با آمال ها، آرزوها، ترس ها و تمام ویژگی های آدمی.

این کتاب بعد از انتشار جزء صد رمان بزرگ جهان قرار گرفت و ماشادو د آسیس به یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان آمریکای لاتین در قرن 19 تبدیل شد. این کتاب به شهرت بیشتر او کمک کرد و او مهم‌ترین نویسنده برزیل نام گرفت. خاطرات این مُرده با این عبارت آغاز می‌شود که: «من نویسنده‌ای فقید هستم اما نه به معنای آدمی که چیزی نوشته و حالا مُرده بلکه به معنای آدمی که مُرده و حالا دارد می‌نویسد.»
این یک سطر، اولین شوخی شکل‌دهنده کتاب است و این شوخی به آزادی نویسنده مربوط می‌شود. ماشادو د آسیس تصمیم می‌گیرد براس کوباس، قصه خود را از زمان مرگش شروع کند و از آخر به اول به روایت ماجرا بپردازد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/07/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاطرات پس از مرگ براس کوباس

تعداد دیدگاه‌ها:
3
:-)
توضیحات:
من نویسنده ای فقید هستم اما نه به معنای آدمی که چیزی نوشته و حالا مرده بلکه به معنای آدمی که مرده و حالا دارد می نویسد ” این جمله از صفحه اول کتاب در حقیقت یک خلاصه کامل از داستان کتاب است . براس کوباس بعد از مرگ زندگی نامه خود را نوشته و چون به دنیای زندگان تعلق ندارد به دور از قضاوت های عادی زندگان در مورد خود به قضاوت نشسته است . کتاب مجموعه ای از فصل های کوتاه متوالی است که عناوین بسیار جالب و هنرمندانه ای دارند . براس کوباس فرزند شیطان و مغرور خانواده ای ثروتمند است که هیچ گاه ازدواج نمی کند در آرزوی شهرت است و با زنی که شوهر دارد دوست است . شاید داستان براتون مبتذل باشه اما نحوه روایت و دید نویسنده کتاب را به صورت جذابی درآورده و آن حالت معمول و عامیانه اینگونه داستانها اصلا در کتاب مشاهده نمی شود . ایده داستان نویسی بعد از مرگ هم ایده ی جالبی است. همین طور حالت بسیار عادلانه در قضاوت هایی که در مورد خودش می کند . اما کتاب اصلا آن سبک رمز آمیز و جادویی کتاب های آمریکای لاتین را ندارد پس به امید فضای های رمزآلود به سراغ کتاب نروید.
داستان جالبی داره اینطوریش را ندیده و نخوانده بودم...
داستان جالبی هست متن روان و خواندنی داره و به دنبال خوندن ادامش کشیده میشی ممنون از آپلود کننده محترم .
خاطرات پس از مرگ براس کوباس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک