رسته‌ها
بیگانگان باستانی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 61 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 61 رای
میلیونها نفر در جهان بر این باورند که ما در گذشته با موجوداتی فضایی ملاقات داشته‌ایم. اگر این باور حقیقی باشد چه؟ آیا این «غریبه‌های فضایی» در شکل گرفتن تاریخ ما نقش داشته‌اند؟ و اگر اینطور بوده باشد و رد پاهایی از آنها در مناظری ساده پنهان باشد چه؟ اگر این«شواهد» را بیابیم چه؟
آنها که بوده‌اند؟
چرا به اینجا آمدند؟
چه چیزی از خود به جای گذاشتند؟
کجا رفتند؟
آیا هرگز بازمیگردند؟
اینها سوالاتی است که مستند «بیگانگان باستانی» در پی پاسخ به آنهاست.
کتاب حاضر متن فارسی قسمت اول از فصل اول مجموعه عظیم 42 قسمتی مستند «بیگانگان باستانی» میباشد که همراه با تصاویر باکیفیت و زیبایی از این مجموعه آماده سازی و توسط سایت بیگانگان باستانی www.ancientaliens.ir در کتابخانه سایت در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته و قسمتهای بعدی به مرور آماده و ارایه خواهد گردید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
1537
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
farshid20
farshid20
1391/06/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بیگانگان باستانی

تعداد دیدگاه‌ها:
23
فراموش کردم لینک ویکیپدیای مربوط به این بنا را ارسال کنم:
لینک
در یکی از قسمتهای این مستند ، تصاویری از یک محل باستانی به نام گوبکلی تپه را نمایش می دهد که در سال 1994 در ترکیه کشف شد.
عمر این بنا چیزی در حدود 10 هزار سال است! ( عمر بنای استون هنج در انگلستان چیزی در حدود 4 هزار سال و اهرام مصر چیزی در حدود 5 هزار سال می باشد)
افرادی در 10 هزار سال پیش سنگهایی را برش داده اند (که وزن بعضی از آنها را 50 تا 60 تن تخمین میزنند!) و صدها متر جابجا کرده اند و چنین بنایی را ساخته اند! آنهم با ابزاری بسیار ابتدایی و بدون استفاده از چرخ!!!!
(اگر چه ممکن است این بنا هیچ ارتباطی با "بیگانگان فضایی" نداشته باشد، اما ساخت آن با ابزار ابتدایی، باید بسیار دشوار بوده باشد)
باستان شناسان معتقدند این بنا از اولین عبادتگاههایی است که بدست بشر ساخته شده است.
تصاویری از این بنا:
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
[quote='dark_shadow']
فواید زیادی دارد.
متوجه می شویم بیگانگان چه تغییری در زندگی ما ایجاد کرده اند و در آینده چه کاری ممکن است انجام دهند.
آیا در آینده ما را در پیشبرد علوم یاری می کنند یا باعث نابودیمان می شوند.[/quote]
در پاسخ شما دوست عزیز باید بگم که اگر فرازمینی‌ها با این تعبیری که در کتاب می‌گوید وجود داشته باشند در صورت ارتباط مجدد آن‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند چه بلایی سر ما آورد؟ که به ما کمک کنند یا ما را نابود سازند یا از ما برای منافع خودشان استفاده کنند؟ پس در هر صورت پرداختن به این مباحث بی فایده است.
[quote='ham3d73']این کتاب را خوندم. ولی علاقه‌ای به خوندن جلد بعدی ندارم. چون هنوز فکر می‌کنم اندیشیدن به این جور چیزها بی فایده است. فرضا هم که با بیگانگان ارتباط داشتیم! که چی؟[/quote]
فواید زیادی دارد.
متوجه می شویم بیگانگان چه تغییری در زندگی ما ایجاد کرده اند و در آینده چه کاری ممکن است انجام دهند.
آیا در آینده ما را در پیشبرد علوم یاری می کنند یا باعث نابودیمان می شوند.
این کتاب را خوندم. ولی علاقه‌ای به خوندن جلد بعدی ندارم. چون هنوز فکر می‌کنم اندیشیدن به این جور چیزها بی فایده است. فرضا هم که با بیگانگان ارتباط داشتیم! که چی؟
قابل توجه کاربران گرامی
باتوجه به دستیابی به تکنیکی جدید برای کم حجم کردن کتب تصویری بدون افت کیفیت تصاویر، و سعی اینجانب به عدم انتشار این کتاب با کیفیت پایین، از این پس نسخه های جدید با این روش فشرده سازی و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. باتوجه به اینکه متاسفانه یکی از کاربران این سایت بدون هماهنگی قبلی با اینجانب (مولف کتاب)، خودسرانه و بدون رعایت احترام حق مولف اقدام به کم حجم کردن جلد اول کتاب با کیفیتی بسیار بد و غیرتخصصی به حجم 14 مگابایت نموده و لینک آن را در کامنتها گذاشته بودند (و باعث انتشار نسخه بی کیفیت این کتاب گردیدند) لذا شما عزیزان میتوانید نسخه جدید کم حجم شده 9.5 مگابایتی فعلی جلد اول را (با همان کیفیت) جایگزین نسخه 36 مگابایتی قبلی نمایید.
ارادتمند همه شما عزیزان – سید حسن موسوی
[quote='asal2011']
جناب آقای موسوی فایل کتاب با نسخه ی کم حجم شده ای که توسط خودتون آپلود شده بود، جایگزین شد[/quote] سپاسگزارم دوست گرامی

جناب آقای موسوی فایل کتاب با نسخه ی کم حجم شده ای که توسط خودتون آپلود شده بود، جایگزین شد
از این دست کتابا، برام جالبه. ممنون پسرhttp://ketabnak.com/images/smilie/swink.gif
بیگانگان باستانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک