رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

روشنفکران و عالیجنابان خاکستری - جلد 1

روشنفکران و عالیجنابان خاکستری - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 42 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 42 رای
روشنفکران و عالیجنابان خاکستری (به قلم ویتالی شنتالینسکی و ترجمه زیبای آقای غلامحسین میرزاصالح) مجموعه ای وزین و آموزنده از سرنوشت نگون بخت نویسندگان و روشنفکرانی است که در دیکتاتوری استالین جان خود را در راه اندیشه هایشان فدا کردند . به گفته نویسنده کتاب ، از حدود 2000 نویسنده به دام افتاده پلیس مخفی شوروی ،تقریبا 1500 آنان نابود شدند . در این مجموعه نویسنده تلاش کرده دهها سال بعد با دستیابی به مدارک و اسناد سری در شوروری متن بازجوئی ها و آنچه بر این افراد گذشته را فاش کند . ویتالی بر این عقیده است که نویسندگان همیشه جایگاه ویژه ای در روسیه داشته اند . آنان ، به علت فقدان نهادهای دموکراتیک ، هیچگاه تنها یک هنرمند نبوده اند ، بلکه سخنگوی حقایق و وجدان عمومی تلقی شده اند .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ramin12345
ramin12345
1391/07/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی روشنفکران و عالیجنابان خاکستری - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
3
کتابناک عزیز لطفا بین « میرزا » و « صالح » فامیلی آقای غلامحسین میرزاصالح یک فاصله بگذارید تا با کتاب های دیگر این بزرگوار یکجا قرار گیرد
سلام
این کتاب با وجود حجم زیاد و دوجلدی بودن، آدم رو تا انتها با خودش همراه میکنه. کتابیه با نثری دلکش اما غمناک. فهمیدن اینکه چطور روشنفکران رو شیوه های قرون وسطایی مجبور میکنند که خودشون برای خودشون به جرم بتراشند و حکم مرگشون رو امضا کنند واقعا دردناک و جانگداز بود.
نویسنده با صبر و حوصله ی زیاد زندگی یکایک شخصیت ها رو بررسی کرده و بین اطلاعات مختلف و بعضا متناقض بهترین و درست ترینشان را برگزیده و نوشته.
این کتاب رو از دست ندید.
همچنان منتظر جلد دوم این کتاب هستییم. زیرا که یک از کتابهایی که خیلی برای کارم بهش نیازمند بودم این بود اگر لطف کنید سریعتر بگذارید
روشنفکران و عالیجنابان خاکستری - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک