رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
درآمدی بر تفکر معاصر
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 14 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 14 رای
این کتاب بررسی انتقادیه به تفکر بعضی از بزرگترین اندیشمندای معاصر از دید یه فرد دین گرا.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
pyruzbamdad
pyruzbamdad
1391/08/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درآمدی بر تفکر معاصر

تعداد دیدگاه‌ها:
4
ویکی پدیا می گوید
وی متولد سال ۱۳۳۴ در بندر انزلی بود. او که دارای دکترای فلسفه هنر بود از شاگردان سید احمد فردید محسوب می‌شد و درس‌های فردید را در کتابی با عنوان «دیدار فرهی و فتوحات آخرالزمان» را نگاشت.
او همچنین مدیر دفتر مطالعات دینی پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنر و عضو هیات علمی دانشگاه شاهد بود. وی پیش از بیست سال درحوزه مباحث نظری فلسفی و حکمت و هنر اسلامی تحقیق کرد و آثار بسیاری از وی به جامانده‌است.
محمد مددپور در ۴ فروردین ۱۳۸۴ در اثر سانحه رانندگی درگذشت.
خدا رحمتش کند.
متاسفانه ما در زمینه ای که فعالیت یا پزوهش کنیم باقی زمینه ها و عقاید را مطرود باطل می دانیم. بررسی انتقادی تفکر بعضی از بزرگترین اندیشمندای معاصر از دید یک فرد دین گرا این را گوشزد می کند که آن \"بعضی از اندیشمندان\" دین دار یا لااقل دین مدار نبوده اند و از همین جا بنای رد آرای این بزرگواران حلال و طیب است.
و رحمة الله و برکـــــــــــــــــــــــــــاة.

از نظر من مرحوم محمد مددپور جزو معدود افرادی هست که بدون گرایش به جریانات سیاسی غالب، صرفاً به کار علمی پرداخته و نوشته‌هاش ارزش مطالعه دارند.
اسم نویسنده کتاب مددپوره. به نظر من آگاهی وقتی حصول میکنه که فرد از تمام نظریات چه له و چه علیه عقیده شخصیش مطلع بشه و بعد به شخصیت و منش مخصوص به خودش دست پیدا کنه نه اینکه کورکورانه از دیگران پیروی کنه.
ممنونم که توضیحی پیرامون کتاب دادین تا حداقل وقتمان را برای دانلودش تلف نکنیم!
درآمدی بر تفکر معاصر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک