رسته‌ها
عظمت خدای درون
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 38 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 38 رای
کتاب عظمت خدای مهربان، راز خوشبختی و قدرت نوشته‌ی کیمیا مظفریان، خواننده را در به دست آوردن روحیه‌ی شکر و سپاس و دیدن نعمت‌های خداوند مهربان و رضایت از نعمت‌ها یاری می‌کند. بهترین نقطه‌ی مثبت این اثر، به دست آوردن امید به رحمت الهی و باور وعده‌ی الهی در مورد پیروزی جبهه‌ی حق و باور به قدرت پشتیبانی و حمایت خداوند است.
کیمیا مظفریان نویسنده ای جوان است که در سال 1387 کتابی از تلفیق تفکرات دینی و تفکرات اومانیستی با نام عظمت خدای درون، راز خوشبختی و قدرت نگاشت. وی دو سال بعد از مکتب اومانیسم اظهار برائت نمود و قسمت هایی از کتاب خودش را مورد انتقاد قرار داد. وی با وجود اینکه کتابش محبوبیت زیادی به دست آورده بود و در سایت های بسیاری منتشر شده بود، از منتشر کنندگان کتابش خواست نسخه ویرایش نشده کتاب را از سایت های خود حذف کنند. پس از آن او جنبه های توحیدی کتاب خود را پررنگ نمود و شروع به تبلیغ دین اسلام کرد. از آن زمان تاکنون او از سیاست های جمهوری اسلامی دفاع می کند و اسلام ناب محمدی را راه نجات بشریت معرفی می نماید. وی ویرایش جدید کتاب پیشین را با نام عظمت خدای مهربان راز خوشبختی و قدرت در سال 1397 در شبکه جهانی وب منتشر نموده است. کتاب ویرایش شده این نویسنده به تحلیل صاحبان کتابخانه های مجازی، از کتاب های تاثیرگزار و موفق در زمینه خودشناسی و خداشناسی است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
269
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
zahramontazerghaem
zahramontazerghaem
1391/05/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عظمت خدای درون

تعداد دیدگاه‌ها:
9
غالب کتاب دارای دو ویژگی است یکی اینکه کتابی است در مناجات با خدا و دوم، کتابی است سرشار از نصیحت و اندرز. چنانکه در توضیحات کتاب آمده، بهترین نقطه‌ی مثبت آن، به دست آوردن امید به رحمت الهی و باور به وعده و وعیدهای الهی است. متن کتاب در دو قالب مناجات و اندرز بیان شده که باید گفت، هر کلامی چه از سر مناجات و چه از سر اندرز، شایسته ی گفتن نیست چه بسا ادعائی که باعث امتحان الهی است و ادعاکننده را نه تنها مقرب نمی کند که اگر تهی از عمل باشد، او را به هلاکت می کشاند. از طرفی نصیحت و اندرز هنگامی است که شخص خود در جایگاه محکمی قرار گرفته و خود از پشتیبانی بزرگی برخوردار است وگرنه چه بسیارند اندرزگویان و چه قلیلند عمل کنندگان.
[quote='simamoghavem']سلام . فقط برای این که نویسنده این کتاب رو همه بشناسند و گول نخورند، این رو میگم. این شخص، از عناصر مهم در فعالیت های بسیج و سپاه هست. اسمش هم در لیست نیروهای مخفی بسیج که به تازگی ، دوستداران آزادی ایران منتشر کردند هست.[/quote]
ممنون از اطلاع رسانی
سلام . فقط برای این که نویسنده این کتاب رو همه بشناسند و گول نخورند، این رو میگم. این شخص، از عناصر مهم در فعالیت های بسیج و سپاه هست. اسمش هم در لیست نیروهای مخفی بسیج که به تازگی ، دوستداران آزادی ایران منتشر کردند هست.
[quote='jaleh_naser']خیلی خوبه فقط اجازه دانلود بدید[/quote]
گزینه دانلود پایین کتابه
:-)
با تشکر از نویسنده و آپلود کننده این کتاب8-)
کتابی است دوست داشتنی:x:-*
دوست من blue color همزمان نمیشه دو تا کتاب رو با هم دریافت کرد و باید از دریافت کتاب اولی 1 دقیقه گذشته باشه تا دوباره لینک دانلود برای شما ازاد بشه و من دارم میبینم که این کتاب لینک دانلود داره !
کتاب واقعا دوست داشتنی و با ارزشی هست. خداوند به نویسنده اون برکت و نور بده
عظمت خدای درون
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک