رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مسأله زن ، اسلام و فمینیسم
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 30 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 30 رای
در مورد بحث زن و حقوق زن در اسلام بسیار بحث صورت گرفته است تا حدی که دیگر در این زمینه سخن گفتن ملال آور است...
اما نویسنده در کتاب حاضر سعی داشته است تا در چهارچوب اسلام،از حقوق زنان دفاع کند و معتقد است که به زنان در طول تاریخ اسلامی بسیار جفا شده است.
در حقیقت این کتاب را در دفاع از حقوق زنان نگاشته و سعی کرده است تا حدّ ممکن به سوالات یک زن مسلمان،پاسخ دهد.هرچند باز هم نمی توان گفت تمامی مسائل تبیین عقلانی شده است.
خواهشمندم این کتاب را نیز مانند کتب دیگر با تعصب و پیشفرض های خود ننگرند و آن را بخوانند و منصفانه نظر دهند.
«تقدیم به همه ی زنان مسلمان ایران»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1391/08/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مسأله زن ، اسلام و فمینیسم

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='rank']اگر ساعت دو بعد از ظهر، تو ظل آفتاب و گرمای ۳۸ تا ۴۲ درجه یا سرما و برف و بوران دیدی که دخترکی مثل شب‌نشینی‌های کلوپ‌های فرنگی، صورت خودش رو زیر ریمل، رژ، کرم پودر و … گم کرده و بوی عطرش رگ‌های بینی‌ات رو پاره می‌کنه، رویت را برگردان و فریب نخور. او اصلاً دختر مناسبی برای ازدواج نیست. نه این فکر کنید خدایی ناکرده دختر بدی است، خیر. بلکه دختر سبک عقلی است و در زندگی بیچاره‌ات می‌کند. دخترای عاقل و اهل زندگی، هیچ وقت این‌طوری در خیابان و مجامع ظاهر نمی شوند. آخر خرید سیب‌زمینی و پیاز تو بازار تره بار، یا فراگیری زبان انگلیسی تو آموزشگاه، یا ایستادن در خیابان به انتظار یک تاکسی جوانمرد که فقط دربستی سوار نکند، که این همه آرایش نمی‌خواهد. اگر کار خوبی بود، اروپایی‌ها که سازندگان و صادرکنندگان اصلی این لوازم هستند، خودشان استفاده می کردند.[/quote]
عاشق بلک سبت سرج تانکیان متال مذهبیم
(نقل از پروفابل جناب!!!!!
!!!!
اگر ساعت دو بعد از ظهر، تو ظل آفتاب و گرمای ۳۸ تا ۴۲ درجه یا سرما و برف و بوران دیدی که دخترکی مثل شب‌نشینی‌های کلوپ‌های فرنگی، صورت خودش رو زیر ریمل، رژ، کرم پودر و … گم کرده و بوی عطرش رگ‌های بینی‌ات رو پاره می‌کنه، رویت را برگردان و فریب نخور. او اصلاً دختر مناسبی برای ازدواج نیست. نه این فکر کنید خدایی ناکرده دختر بدی است، خیر. بلکه دختر سبک عقلی است و در زندگی بیچاره‌ات می‌کند. دخترای عاقل و اهل زندگی، هیچ وقت این‌طوری در خیابان و مجامع ظاهر نمی شوند. آخر خرید سیب‌زمینی و پیاز تو بازار تره بار، یا فراگیری زبان انگلیسی تو آموزشگاه، یا ایستادن در خیابان به انتظار یک تاکسی جوانمرد که فقط دربستی سوار نکند، که این همه آرایش نمی‌خواهد. اگر کار خوبی بود، اروپایی‌ها که سازندگان و صادرکنندگان اصلی این لوازم هستند، خودشان استفاده می کردند.
مسأله زن ، اسلام و فمینیسم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک