رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سمفونی کلیسایی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 36 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 36 رای
✔️ این داستان به صورت برگزیده هایی از دفتر خاطرات یک کشیش پروتستان روایت می شود. او دختری نابینا و ظاهرا کر و لال از خانواده ای بینوا را سرپرستی می کند. این دختر که در خانه کشیش با توجه و دقت بردبارانه نگهداری می شود سخن گفتن می آموزد، اما در همین هنگام دگرگونی خاصی در روابطشان پدید می آید. توجه و علاقه کشیش به آن دختر به حدی ژرف می شود که واقعا از صورت مهر و علاقه پدری فراتر می رود. سرانجام دختر با عمل جراحی بینایی را باز می یابد. او ناگهان به دنیایی می نگرد که بسیار زیباتر از آن است که به هنگام نابینایی با خود می پنداشته است و در نتیجه با حقیقتی رو به رو می شود و .....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/12/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سمفونی کلیسایی

تعداد دیدگاه‌ها:
5
داستان روح قوی ای داره ولی کشیش نباید کاری می کرد که پسرش رو از عشق ژرترود دلسرد کنه، هر چند شاید پسره دلسرد نشده بود ولی به حرف پدرش گوش میده. اگه کشیش میذاشت پسرش و ژرترود با هم ازدواج کنن و علاقه ی شدیدی که به ژرترود پیدا کرده بود رو کنار میذاشت، ژرترود بعد از بازیافتن بیناییش میتونست سال های سال کنار پسر کشیش زندگی کنه و نمیره.
از آندره ژید مائده‌های زمینی ترجمه جلال آل احمد و پرویز داریوش رو دوست دارم. فکر کنم نشر اساطیر چاپش کرده باشه. اونو حتماً بخونید.
...
فرهیخته فرهمند حضورتان هر روز در برگ کتابی به سوی جاودانگی گام می زند
و همزمان اهالی خانه شمارش روز هایی که رفته اید را بازی بازی باور می کنند
روزی تعبیرتان را از "رهایی "برایم نوشتید به گمانم اکنون به تمامی آن معنا که نوشتید رهایی...
این کتاب را سالهاست دوست دارم
بابت این یادآوری از شما سپاسگزارم .
پس در واقع این همان سمفونی پاستورال است ، پاستورال به معنی روستایی ست ، سمفونی پاستورال نام یکی از کارهای بتهوون هم بوده ، کتاب کوچک و جالبیست
سمفونی کلیسایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک