رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
در خلوت خواب
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 11 رای
مجموعه داستان کوتاه «در خلوت خواب» نوشته‌ی «فتانه حاج سیدجوادی» است. این مجموعه هشت داستان را با عنوان‌های «رنگ تعلق»، «شیشه»، «در خلوت خواب»، «لالا»، «سمفونی حماقت»، «خرگوش»، «پوچ»، و «عرض زندگی» دربرمی‌گیرد.
در بخشی از داستان «شیشه» می‌خوانیم:
«من آدمی هستم که همیشه دیر رسیده‌ام. هنوز هم دیر می‌رسم. در این دیر رسیدن‌ها هرگز خود مقصر نبوده‌ام بلکه مانند برگی که روی آب افتاده باشد، در طی مسیر، مرتب و ناخواسته به این شاخ و آن خس و خاشاک گیر کرده‌ام و دیر رسیده‌ام. من دیر رسیدم و در نتیجه با وجود آن که در شرق، سرزمینی که در آن قدم نوزاد پسر همیشه مبارک است متولد شده بودم، مرا نمی‌خواستند. زیرا من آخرین فرزند یک خانواده‌ی پراولاد بودم و ناخواسته متولد شده بودم. پدر و مادرم با داشتن داماد و عروس از تولد من که ناگهان چون مهمان‌ناخوانده‌ای از راه رسیده بودم، مکدر بودند. من از این جهت با پسرعمویم تفاوت بسیار داشتم. او نخستین و تنها پسر خانواده‌ی خود بود که با نذر و نیاز فراوان و ناز و ادای بسیار متولد شده بود.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sagaro
sagaro
1391/07/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در خلوت خواب

تعداد دیدگاه‌ها:
2
:-)
با تشکر از دوست گرامی sagaro
فکر میکنم باید داستانهای عاشقانه باشه اما نفهمیدم چرا باید به زعم فتانه حاج سید جوادی
هر قسمت را دوبار باید خواند؟:-(
فعلا\" یکبار میخونمش تا بعد...................................:))
در خلوت خواب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک