رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
باغ راز
امتیاز دهید
5 / 4
با 12 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 12 رای
موضوع کتاب داستان باغی اسرارآمیز است که سه کودک آن را کشف کرده‌اند و بزرگ‌ترها از آن بی‌خبرند.
دوشیزه «مری لنوکس» کوچک، دختری است بداخلاق و پرخاشگر. وقتی در هند پدر و مادر خود را از دست می‌دهد، به انگلستان برگردانده می‌شود تا با عموی خود در خانه‌ای بزرگ، ساکت، و قدیمی زندگی کند. در طول روز کاری برای انجام دادن به جز پرسه زدن در باغ‌ها پیدا نمی‌شود، و البته دیدن سینه سرخی که بر فراز دیوارهای باغ اسرارآمیز پرواز می‌کند؛ باغی که ده سال است که در آن قفل شده‌است و کلید همچنان مفقود است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/06/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی باغ راز

تعداد دیدگاه‌ها:
3
آیا خواندن این کتاب در این سایت امکان پذیر هست؟لطفا راهنماییم کنید
برخلاف تصویر کتاب که به نظر کتاب نوجوان می آمد ، خواندن آنرا به بزرگسالان نیز توصیه میکنم . متشکر از : khar tu khar
Frances Hodgson Burnett 1849 -1924
نویسنده بریتانیایی داستان نویس کودکان است
کتاب باغ راز درباره دختری است که در خانواده ای ثروتمند بدنیا میاید. والدینش به او علاقه ای ندارند و در واقع توسط خدمتکاران بزرگ میشود.
10 ساله است که بیماری اپیدمی همه خانواده و بیشتر مردم ناحیه را به کام مرگ میفرستد و عده ای او را تنها مانده در قصر پیدا میکنند. او به نزد داییش در انگلستان فرستاده میشود تا با انها زندگی کند اما Mary Lennox که توسط خدمتکاران بزرگ شده دختری بد اخلاق و گستاخ است و در واقع با خوی اشراف زادگی است بیگانه است. در خانه دایی تمامی کارهایی که از انها منع شده از قبیل وارد شدن به باغ و .. ر ا مخفیانه انجام میدهد و اسم اینکارها را راز باغ میگذارد
روزی به پسر فلجی در قصر برمیخورد که بعد ها با کمک Mary Lennox راه میرود و معلوم میشود ناتوانی او به این خاطر بوده که از کودکی به او اجازه راه رفتن داده نشده. این موضوع نیز به راز باغ اضافه میشود
باغ راز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک