رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مارتین ایدن
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 36 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 36 رای
✔️ مارتین ایدن جوانی از طبقه کارگر برای میهمانی به خانه آرتور می رود، در آنجا با روت خواهر آرتور آشنا شده و عاشقش می شود. برای رسیدن به روت راه سخت نویسندگی را در پیش می گیرد و سعی در ترک عادات کارگری و تمایل به رسوم طبقه بورژوازی را در پیش می گیرد. ابتدا بخاطر عدم موفقیت در فروش آثار و فقر نامزدیش با روت به هم می خورد اما کمی بعد با سیل گسترده فروش آثارش مواجه می شود. زمانی که دیگر مایوس شده...

رمان مارتین ایدن کتابی است که جک لندن در نوشتن آن از زندگی اسطوره ای و ماجراجویانه خود الهام گرفته و تجربه های خودش را بکارگرفته.
در این رمان جک لندن فلسفه و مکتب خود را در قالب سوسیالیسم و فردگرایی بر داستان نهادینه کرده و از تاثیرات فیلسوفان متعددی مانند اسپنسر و نیچه سخن به میان آورده.
داستان با موضوع عاشقانه ای شروع می شود. اما موضوع داستان به این ختم نمی شود و روند آن با واقعیات و اتفاقاتی دیگر درهم آمیخته می شود
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/05/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مارتین ایدن

تعداد دیدگاه‌ها:
2
:-)
جک لندن: ماجراجوی رمانتیک مدام در تلاش و تقلا بود. یک دم آسودگی نداشت و سال های بسیار را با ماجراجویی گذراند.
و عاقبت نویسنده حرفه ای شد و خود او می گفت " من برای ناشرانم چیز می نویسم ، نه برای خو دم !":x
رمان مارتین ایدن کتابی است که جک لندن در نوشتن آن از زندگی اسطوره ای و ماجراجویانه خود الهام گرفته و تجربه های خودش را بکارگرفته.
با سپاس از دوست گرامیkhar tu khar

اولین بار که کتاب مارتین ایدن از جک لندن رو خوندم حس غریبی از شخصیت قهرمان داستان داشتم. کسی که به دختری تحصیل کرده علاقه پیدا می کنه در حالی که خودش فاقد سواده . اما نیروی عشق او رو به حرکت در می یاره تا جایی که نهایتا نویسنده بزرگی می شه، اما پس از رسیدن به نقطه ثروت و شهرت می بینه که دیگه چیزی نمی خواد و همین اشباع در نخواستن او رو به تنهایی سوق می ده که ورای درک اطرافیانشه.
تنهایی که با انزوا و گوشه نشینی فرق می کنه بلکه عبور کردن از تعلقات و میل به اوج گرفتن و تعالی روحه . مارتین ایدن ، نسخه ای از اون چیزی بوده که گویی در تفکر همیشگی جک لندن در سراسر زندگی اش نهفته بود.
جناب بزرگ در بزرگ ممنون
مارتین ایدن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک